جای مناظره رفیعی و آقامیری در تلویزیون بود

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

جای مناظره رفیعی و آقامیری در تلویزیون بود

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

جای مناظره رفیعی و آقامیری در تلویزیون بود

خراسان نوشت: مناظره آنلاین حجت‌الاسلام ناصر رفیعی با حسن آقامیری در اینستاگرام که بیش از ۷۰ هزار بیننده داشت هم این روزها سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

ماجرای مناظره رفیعی با آقامیری از آن جا شکل گرفت که چندی پیش حجت‌الاسلام رفیعی استاد حوزه و دانشگاه با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به سوال کاربری در فضای مجازی با این موضوع که «درفضای مجازی شبهه‌افکنی زیاد شده است، گاهی هم افراد روحانی مثل آقامیری شبهه می‌کنند، تکلیف چیست؟» آقا میری را به مناظره دعوت کرد.

رفیعی با بیان این که نمی‌شود فردی ویدئویی درست کند، قرآن، نماز، حجاب، زیارت و تلقین را زیرسؤال ببرد، حسن آقامیری را دعوت به مناظره رسمی کرد که آقا میری هم پذیرفت.

به هر حال مناظره درباره اشکالات قرآنی رفیعی بر بعضی صحبت های آقامیری شکل گرفت و بازخورد خوبی هم در فضای مجازی داشت به ویژه برخورد همراه با ادب و متانت دکتر رفیعی با طرف مناظره . جدای از صحبت هایی که در مناظره صورت گرفت.

بسیاری از کاربران از این که یک محیط تعاملی بر پایه احترام صورت گرفته و دو طرف مسائل و دغدغه هایشان را بدون این که به یکدیگر بی احترامی کنند، مطرح می کنند ابراز خرسندی کردند و خواستار بیشتر شدن این گونه گفت و گوها در مسائل مختلف بودند. برخی دیگر از کاربران هم با انتقاد از صدا و سیما معتقدند که این گونه مناظره ها باید از شبکه تخصصی سیما در این باره یعنی شبکه ۴ پخش شود.

۱۷۳۰۲

کد خبر 1401236

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: دین،روحانیت ، روحانیون ، طلاب

تاريخ : دو شنبه 31 / 3 / 1399 | 9:20 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.