متن‌های زیبای نیایش با خدا

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

متن‌های زیبای نیایش با خدا

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

متن‌های زیبای نیایش با خدا

متن‌های زیبای نیایش با خدا
متن‌های زیبای نیایش با خدا

عشق

خدایا دوست دارم
عاشقتم
عبدتم
مخلصتم
کمکم کن

(ارسالی از طرف آقای جواد دهفان)

«شما هم ارسال کنید»

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ﺧـﺪﺍﯾـﺎ
نـمـی‌ـدانـی چـه لـذتـی دارد
ﮔـﺎﻩ ﺧـﺪﺍﯾـﯽ ﺩﺍﺷـﺘـﻪ ﺑـﺎﺷـﯽ ﺑـﻪ ﻭﺳـﻌـﺖ ﺩﺳـﺘـﺎﻧـﯽ ﮐـﻪ ﻫـﯿـﭻ ﮔـﺎﻩ ﺍﺯ ﺳـﻮﯼ ﺁﺳـﻤـﺎﻥ ﺧـﺎﻟـﯽ ﺑـﺎﺯ ﻧـﻤـی‌گـﺮﺩﻧـﺪ…!!! ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خداوند تنها کسی است که عاشقانی دارد که هیچکدام از بودن رقیبانشان ناراضی نیستند…
خداوند آرامش جان است…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سقوط سرنوشت دل سپردن به هر جاذبه‌ای غیر از خداست.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

**خدای من**
سرنوشت ما را تقدیری مبارک و خیر بنویس
تا هرچه را که تو زود می‌خواهی دیر نخواهیم
و هرچه را که تو دیر می‌خواهی زود نخواهیم.
*امین یا رب العالمین*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تمام سپاسم ازآن کسی است که به من نیازی نداشت. اما فراموشم نکرد. (خدا)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خــدایا کمـــکم کن پای قولایی که تو روزای ســـخت بهت میــــدم وایـــسم…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هـمـیـن حـالا رو بـه آسـمـان کـنیم
و از آنـکـه ما را آفـریـده
و نـیـرومـنـدتـریـن مـوجـود هـستـی قـرار داده
و عـاشقـانـه دوسـت‌مان دارد ،
از بـابـت هـر آنـچـه بـه عطا کرده
تـشـکـر کـنیم …
خـدایـا عـاشـقـتـم …

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایــــا ….
اینقـــدر بهــم ظرفیــت بــده ؛
که نعمـــت‌هــایی که از روی بخشنــــدگی‌ات بهــم میــدی ,
به پای ٍ لیــاقت خودم ننـــویسم … !!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دم خدا گرم… با این که قیمت خیلی چیزا کشیده بالا

.

.

.

ولی خداست که هنوز هم با بهانه‌ی ۵۰ تومن، ۷۰ تا بلا رو دفع می‌کنه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدايا، لذت و شيريني محبتت رو به همه‌ي بنده‌هات نشون بده…خدايا!
نگاه مولامون امام تشنه رو از هيچ کس نگير…
الهي آمين

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مهم نیست نظر دیگران راجبم چیست همین که خدا دوستم بدارد کافیست

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایا منو به اندازه یک پلک به هم زدن به حال خودم رها نکن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایا
کمک‌مون کن اگه یه وقتی یه جایی چیزی شکوندیم “دل” نباشه..
.
الهی آمین

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایا . . .خواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت، مرا شرمگین کرد چه کسی بهتر از تو…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وای بر ما اگر طلب استغفارمان برای سبک شدن بار گناه و کم شدن عذاب وجدان برای ادامه دادن گناهانمان باشد نه برای توبه و ترک آن…

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدایا
بابت هر شبی که بی شکر تو سر به بالین نهادم
بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم
بابت لحظات شادی که به یادت نبودم
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم
بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر تو را دانستم
با اینکه لایقش نیستم…
مرا ببخش… ‏‎

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک
ولی جالب اینجاست که ….
تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمی‌کنی ؛
ولی من به این کوچکی تو را فراموش می‌کنم . . .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مناجات
برچسب‌ها: نیایش، نیاش های زیبا با خدا ،نیایش با خدا ،متن نیایش با خدا، نیایش کوتاه، متن کوتاه نیایش

تاريخ : یک شنبه 14 / 9 / 1399 | 17:33 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.