چه عاشقانه الطافت را بر سر بندگانت می‌باری

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

چه عاشقانه الطافت را بر سر بندگانت می‌باری

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

چه عاشقانه الطافت را بر سر بندگانت می‌باری

چه عاشقانه الطافت را بر سر بندگانت می‌باری

تشکر از خدا,خدایا شکرت,مناجات با خدا

خدایا شکرت

 

این روزها دائما متوجه استجابت دعاهایم می‌شوم...

مدام خود را غرق در محبتت می‌یابم...

مدام نعمت‌هایت به چشمم می‌خورد...

و من مثل همیشه... کم می‌آورم در برابر خوبی‌هایت...

شکر من کجا و بزرگی این نعمات کجا؟

خدایا باز مثل همیشه شرمنده ام...

شرمنده مهربانی‌ها و خوبی‌های مدامت...

من کجا و این همه لطف و محبت کجا؟

شکر من کجا می‌تواند ذره ای از این نعمت‌های تو را جبران کند؟

خدایا زبانم قاصر است از گفتن و شمارش نعماتت...

فقط هر چه می‌نگرم نعمت است و نعمت...

خدایا....

چه زیبا دعاهای بندگانت را مستجاب می‌کنی...

و چه عاشقانه الطافت را بر سرشان می‌باری...

زیباتر از بارش باران...

شیرین تر از شهدهای بهشت ...

خدایا هر چه بیشتر همسفر زندگی ام را می‌شناسم...

بیشتر خود را غرق الطاف و محبت‌های تو می‌بینم...

بیشتر خود را ملزم به شکر کردن می‌یابم...

خدایا چقدر خوبی... چقدر مهربانی... چقدر...

خدایا شکر و سپاس آنگونه که شایسته خدایی توست...

که تو آنگونه که شایسته خدایی ات بوده به من بخشیده ای

نه آنگونه که من ِ ناچیز لیاقت داشته ام...

خدایا ذره ای شک نداشتم که آنچه تو برای بنده ات بخواهی بهترین است...

و این را با تمام وجود به من چشاندی...

خدایا باور داشتم امیدی که به تو بسته شود ناامید نمی‌کنی...

و این را با تمام قلبم حس کردم...

خدایا باور داشتم که دعا بهترین راه رسیدن به گنجینه خزائن آسمان و زمین است...

و شیرینی استجابت دعا را با تمام وجود چشیدم...

خدایا چه کسی بهتر از تو برای امید بستن، برای دعا کردن و خواندن؟

چه کسی بهتر از تو برای عشق ورزیدن؟

و چه پاسخی عاشقانه تر و شیرین تر از پاسخ تو به بنده...

خدایا اینقدر نعماتت بزرگ است که کم آورده ام ...

این شکر دست و پا شکسته ام را بپذیر...

شکر بعدد ما احاط به علمک...

الحمدلله کما هو اهله...

شکرا لله کما هو اهله...

خدایا مرا همیشه شاکر نعماتت قرار ده...

خدایا باور دارم که شکر نعمت نعمتت افزون کند...

همانا وعده تو حق است...

و منتظرم این را هم بیش از پیش به من بچشانی...

خدایا عشق ما را هر روز بیشتر و بیشتر کن...

عشق خود را سرلوحه ی همیشگی زندگیمان قرار ده...

و همراهی ما را در صراط مستقیم مستدام بدار...

خدایا رحمت واسعه و رحمت خاصه ات را شامل حالمان بگردان...

یا رحمانُ یا رحیم...

 

منبع skylove.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مناجات
برچسب‌ها: منا جات

تاريخ : یک شنبه 9 / 12 / 1399 | 6:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.