ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

وفاداری به ولایت

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

وفاداری به ولایت

وفاداری به ولایت 
مهدویت

وفاداری به ولایت 

تنها وجود مقدس امام زمان علیه السلام است که می تواند ناجی بشریت باشد و باید ما این تلاش را در وجود خویش زنده نگه داریم و قدم صدق داشته باشیم.

بسم الله الرحمن الرحیم 


 

وفاداری به ولایت:

 آری باید فهم و درکمان را ارتقا دهیم تا نسبت وابستگی خود را به امام زمان حضرت حجت ابن الحسن علیه السلام در یابیم. نسبت حقیقی ما به امام زمان به عنوان پدر آسمانیمان را بشناسیم و همچنین فهم رابطه حقوقی مان با حجت ابن الحسن عسکری علیه السلام به عنوان متخصص معصومی که تنها وجود مبارک حضرت است که می تواند نیاز ما را برطرف و اموراتمان را کفایت نماید و تنها وجود مقدس امام زمان علیه السلام است که می تواند ناجی بشریت باشد و باید ما این تلاش را در وجود خویش زنده نگه داریم و قدم صدق داشته باشیم.
  همانگونه که مهربان خالقمان  در زیارت عاشورا اکه حدیث قدسی است ا شاره به این قدم صدق فرموده است. 
آری باید قدم صدق داشت و گفتار صدق و در راه کسب معرفت نفس کوشید تا به معرفت الله و معرفت ولایت دست یافت و بدنبال عارف شدن 'مهربان خالقمان در رحمت معرفت حق الله و حق نفس و حق امام علیه السلام و حق الناس را بر ما خواهد گشود.
...و این است سعادت در سایه ولایت زیستن و قدم صدق داشتنمان.
یادمان باشد که در دوران غیبت هر چه خوبی و نور مهربان خالقمان در کلام نورانیش قرآن کریم ما را به اطاعت از خدا و رسول حق و اولی الامر می فرماید و ما را با ایمان آورندگان مورد خطاب قرار می دهد. 
آری وظیفه امان اطاعت از خالق و رسول الله صلی الله و علیه و آله و سلم و اولی الامر که همانا ائمه اطهار علیهم السلام و در زمان غیبت امام زمانمان(عج) اطاعت از ولایت فقیه را بر ما واجب نموده .با این اوصاف مهمترین  نشانه ایمان 'اطاعت است 
...و امروز میلاد یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عسکری علیه السلام روز برکت و شادی و گشوده شدن درهای رحمت بر جهانیان از مهربان خالق خویش توفیق کسب معرفت و اطاعت از حق و حق پرستان را داریم. 
 


به قلم مدیر هیئت بی بی رقیه(س) خرم آباد، سیده طاهره حسینی خرم آبادی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دفاع از حریم ولایت
برچسب‌ها: دفاع از حریم ولایت

تاريخ : یک شنبه 15 / 12 / 1399 | 9:43 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.