مهم‌ترین عامل خیانت و انحرافات جنسی متأهلین

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مهم‌ترین عامل خیانت و انحرافات جنسی متأهلین

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مهم‌ترین عامل خیانت و انحرافات جنسی متأهلین

مهم‌ترین عامل خیانت و انحرافات جنسی در متأهلین عدم پایبندی به احکام و دستورات دین در باب حجاب و عفاف است.

عدم پایبندی به عفت بینایی:

شخص متأهلی که عفت بینایی ندارد و نگاه خود را در فضای حقیقی یا مجازی کنترل نمی‌کند و از هیچ صحنه تحریک‌کننده‌ای نمی‌گذرد کم‌کم کنترل نفسش را از دست داده و گرفتار گناهان بزرگ‌تری خواهد شد.

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله در این باره می فرمایند:

 اشتَدَّ غَضَبُ اللّهِ عزّ و جلّ عَلَى امرأهٍ ذاتِ بَعلٍ مَلَأتْ عَینَها مِن غَیرِ زَوجِها أو غَیرِ ذِی مَحرَمٍ مِنها، فإنّها إن فَعَلَتْ ذلکَ أحبَطَ اللّهُ کُلَّ عَمَلٍ عَمِلَتهُ، فإن أوطَأتْ فِراشَهُ غَیرَهُ کانَ حَقّا عَلَى اللّهِ أن یُحرِقَها بِالنارِ بعدَ أن یُعَذِّبَها فی قَبرِها.

شدید است غضب خداوند عزّ و جلّ  بر زن شوهردارى که پر کرده باشد چشمش را از نگاه به غیر همسرش یا نامحرم ؛ زیرا که اگر چنین باشد، خداوند همه اعمال او را باطل گرداند و اگر به شوهر خود خیانت ورزد، بر خداست که او را بعد از عذاب دادن در قبر، به آتش دوزخ بسوزاند. ( بحار الأنوار: ۷۶/ ۳۶۶/ ۳۰.)

عدم پایبندی به عفت گفتاری:

شخص متأهلی که در فضای حقیقی یا مجازی مشغول گفتگو ارتباط بی‌جا و نامشروع با نامحرمان است از گرفتار شدن در انحراف بزرگ‌تر مصون نخواهد بود.

عدم پایبندی به عفت شنیداری:

شخص متأهلی که از شنیدن سخنان تحریک‌آمیز نامحرمان و نواها و آواهای موسیقی‌های مطرب و شیطانی، خودداری نمی‌کند بالاخره گرفتار انحراف بزرگ‌تر خواهد شد.

عدم پایبندی به عفت در پوشش:

شخص متأهلی که عفت در پوشش ندارد و لباس‌های تحریک‌کننده می‌پوشد تا خواسته و ناخواسته، دیگران را تحریک می‌کند بالاخره در دامی که برای دیگران پهن کرده است گرفتار خواهد شد.

عدم پایبندی به عفت لامسه:

شخص متأهلی که از نشستن کنار نامحرمان در تاکسی و مترو… و دست‌دادن با نامحرمان ابایی نکند به همسرش هم وفادار نخواهند ماند.

عدم پایبندی به عفت بویایی و عفت در زینت:

شخص متأهلی که از تمام حرکات و سکناتش سیگنال محرک منتشر می‌کنند و در استعمال بوی خوش و زینت عفیف نیستند چگونه می‌تواند در برابر خیانت به همسر و انحرافات شدیدتر مقاومت کنند؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: حجاب رمز پیروزی
برچسب‌ها: خیانت ،خیانت به شوهر،خیانت زن ،خیانت زن شوهر دار

تاريخ : جمعه 18 / 9 / 1400 | 6:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.