ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

چیچن ایتزا (Chichen Itza)

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

چیچن ایتزا (Chichen Itza)

چیچن ایتزا (Chichen Itza)

هنگامی که به خانه‌های متروکه فکر می‌کنید، شاید خانه‌های ویکتوریایی یا حداقل یکی از خانه‌های قرن‌های اخیر به فکرتان برسد. اینکه شاید این خانه‌ها ارواحی داشته باشند یا خیر، آنقدر ترسناک نیست، به ویژه در برابر خرابه‌های متروکه‌‌ای که ارواح هزار ساله را در خود پنهان کرده‌اند، این خانه‌ها بیشتر شبیه شوخی هستند. ارواحی که اصولا محکوم به مرگ و سرگردانی در زمین شده‌اند و حتی برخی از آنها بعد از شکنجه در این بخش از زمین، سال‌ها سرگردان بوده‌اند.

چیچن ایتزا که مربوط به اقوام مایا است، مکانی بین مرگ و زندگی است. قوم مایا اعتقاد داشتند که مرگ، راه ارتباطی بین زندگی حاضر و زندگی بعدی فرد است. آنها قربانیانی را برای خدایان خود اهدا می‌کردند که در این میان قربانی انسان‌ها چیز عجیبی برای آنها نبوده است. قربانیانی که روح آنها به گفته گردشگران هنوز در این منطقه حاضر است و گویی مشغول تماشای محل قربانی خود هستند.

چندین گردشگر که از قسمت‌های مختلف این خرابه‌ها بازدید کرده‌اند، ادعا داشتند که تماشاگران عجیب و غریبی در کنار سالن راه می‌رفتند و همچنین برخی شعارهای قبیله‌ای در سراسر بخش‌های مختلف شنیده می‌شده است.

چیچن ایتزا

چیچن ایتزا از ترسناکترین مناطق جهان

چیچن ایتزا 

چیچن ایتزا مکزیک 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تاریخی
برچسب‌ها: دانستنی ها ی تاریخی

تاريخ : شنبه 27 / 2 / 1401 | 9:17 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.