تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9770
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28607
بازدید ماه : 202996
بازدید کل : 1614675
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 13 / 8 / 1398

ویژگیِ مهمِّ دیگرِ انقلابی بودن، استکبارستیزی است که رهبرِ فرزانه ی انقلاب، اخیراً، از آن، با عنوانِ      «جهادِ کبیر» یاد کردند. استکبارِ جهانی به سَردَمداریِ آمریکای جنایتکار، از ابتدای پیروزیِ انقلاب، تمامِ توانِ خود را برای مقابله با انقلابِ اسلامی به کار بستند و از هیچ جنایتی فروگذار نکردند. حمایت از منافقین در اوّلِ انقلاب، تجهیز و پشتیبانیِ همه جانبه از صدام، حمله به هواپیمای مسافربریِ ایرانی توسطِ ناوِ آمریکایی و دست داشتن در حوادثِ فتنه ی 88، از جمله وقایعی است که حضورِ آمریکای خبیث و متّحدانش در آنها آشکار است. اکنون نیز خطرِ نفوذ و بدعهدی کردن در عمل به تعهّدات در قِبالِ ایران در مذاکراتِ اخیر از جمله ی نیرنگ های آنان است که هوشیاریِ بیش از پیشِ مسئولین و مدیرانِ کشور را می طلبد.

بسیجِ دانش آموزی از جمله تشکُّل های انقلابی و امین و تنها تشکُّلِ دارای مُصوَّبه ی قانونیِ مجلسِ شورای اسلامی و هیئتِ وزیران می باشد که در جهتِ تعالیِ تربیتی و رشدِ انقلابیِ دانش آموزان تلاش می کند. آموزشِ بیش از هشت هزار نفر از دانش آموزانِ فرمانده و شورای واحدهای مقاومت در قالبِ طرحِ یاورانِ ولایت، اعزامِ دانش آموزان به اردوهای راهیانِ نور، تشکیل و راه اندازیِ مساجدِ دانش آموزی، اِرتقای سطحِ علمیِ دانش آموزان با برگزاریِ طرحِ آیه های تمدّن و برنامه های مختلفِ فرهنگی، تربیتی، ورزشی و اجتماعی از جمله ی مهم ترین برنامه ها و مأموریت های بسیجِ دانش آموزی است که محیطی اَمن و پویا را برای     دانش آموزان در جنگِ نرمِ امروز فراهم آورده است.

اکنون که دشمنانِ یهودی – سعودی، با کمکِ اَیادیِ داخلی شان کمرِ همّت برای دست اندازی به حقوقِ مُسلَّمِ ملّتِ انقلابی و مؤمن بسته اند و اهدافِ مختلفی از جمله حمله به محورِ مقاومت در منطقه و نقشه ی حذفِ بسیجِ دانش آموزی را دنبال می کنند، ما وارثانِ مکتبِ شهید فهمیده ها و بهنامِ محمدی ها به آنانی که خواسته یا ناخواسته دست به چنین اعمالی می زنند اعلام می داریم که با تَأسّی از شهدای مدافع حرم تا آخرین قطره ی خونمان بر سرِ آرمان های بلندِ امامِ راحل و شهدا ایستاده ایم و با مولا و مُقتدایمان، اِمامِ زمان عَجَّلَ الله تَعالی فَرَجَهُ الشَّریف و نایبِ برحَقِّشان حضرتِ امام خامنه ایِ عزیز، عهد و پیمان می بندیم که در جهتِ برپاییِ حکومتِ صالحان و مستضعفان تا ظهورِ مُنجیِ عالمِ بشریّت و برپایی عدل و داد در جهان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

دیدیم در آیینه ی سرخِ مُحرّم ها            پُر می شوند از بی بصیرت ها، جهنّم ها

ما کمتریم و بارها خواندیم در تاریخ        بسیارها خورده شکستِ سختی از کم ها

یک روز اسراییل را نابود خواهد کرد       فرمانده ای از نسلِ طِهرانی مقدّم ها

اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

تعجیل در فرجِ امام زمان صلوات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ویژه نامه ها
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی