علت نا مرتب بودن حروف الفبا در صفحه کلید
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4328
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23165
بازدید ماه : 197554
بازدید کل : 1609233
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 14 / 5 / 1394

 

ویژگی هایQWERTY :

قبل از شروع ،نکات جالبی در مورد طرح بندی صفحه کلید زمان خودمان (یعنی در مورد QWERTY ) ذکر می نماییم.

• شما می توانید ترتیبی مشابه ترتیب QWERTYرا در ردیف میانی صفحه کلید هم ببینید.'DFGHJKL' که تقریبا به ترتیب حروف الفبا است.یعنی با این که ترتیب کامل حروف الفبا در صفحه کلید وجود ندارد ، ولی بعضی کلید ها تا حدی بر اساس ترتیب الفبا کنار هم قرار دارند . مثلا در ترتیب'DFGHJKL' حروف به ترتیب الفبا می باشد به جز دو صامت'E' و 'I' که در این ترتیب جا مانده اند و یا در ترتیب QWERTY که در سطر اول قابل مشاهده است ، حرف  Z به تنهایی در سطر آخر قرار گرفته است به جای این که در ردیف اول کنار حروف QWERTYباشد.

• هشت کلید ردیف میانی صفحه کلید،به عنوان 'سطرخانه' در نظر گرفته می شود: این ها کلیدهایی هستند که شما به آن ها نیاز دارید تا یاد بگیرید چگونه هشت انگشت خود را روی آن ها قرار دهید تا بتوانید فرآیند تایپ لمسی را سریعتر انجام دهید.( مبنای تایپ حرفه ای و سریع )

• صفحه کلید QWERTY برای کسانی که از دست چپ خود برای تایپ کردن استفاده می کنند ( یعنی چپ دست هستند ) به گونه ای است که می توانند بیشتر کلمات را با استفاده از حروف سمت چپ تایپ نمایند.( به زبان دیگر استفاده از صفحه کلید QWERTY برای افراد راست دست و چپ دستبه یک میزان راحت می باشد)

• موضوع جالب توجه دیگر این است که شما می توانید تمام حروف سطر اول "ماشین تحریر" را در صفحه کلید کامپیوتر تان مشاهده کنید!

بنابراین در می یابیم که این بهم ریختگی حروف در صفحه کلید که امروزه ما با آن مواجه هستیم برای حل مشکل تایپ کردن در ماشین تحریر اولیه بوده است. ولی امروزه این مشکل حل شده و می توان از همان ترتیب حروف الفبا در صفحه کلید ها استفاده نمود. همان طور که امروزه مردم  در سایر دستگاه های صفحه کلید دار ، به طورکم یا زیاد از ترتیب الفبا استفاده می کنند و آن را جایگزین صفحه کلید سنتی کرده اند . برای نمونه ، صفحه کلید تلفن های همراه بر اساس ترتیب الفبا می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: آموزشی
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی