مایک پنس عکس‌العمل آمریکا در قبال انتقام سخت ایران را تشریح می‌کند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1064
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19901
بازدید ماه : 194290
بازدید کل : 1605969
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 17 / 10 / 1398

17 دی 1398 - 07:28

5e13ca3e7668a_5e13ca3e7668f
پس از حمله تروریستی آمریکا و برافروخته شدن آتش اعتراضات، حالا قرار است معاون رئیس جمهور آمریکا دوشنبه آینده، سیاست‌های آمریکا در قبال ایران و اقدامات تلافی‌جویانه کشورمان را بیان کند.

 

به گزارش خبر فوری به نقل از رویترز، یکی از مقامات کاخ سفید گفت، معاون رئیس جمهور آمریکا پس از شهید شدن یک فرمانده ارشد ایرانی (شهید سپهبد قاسم سلیمانی) که اعتراضاتی را در سرتاسر کشورهای خاورمیانه موجب شد، دوشنبه آینده در مورد سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران سخنرانی خواهد کرد.

به گفته وی، مایک پنس سخنان خود را در بنیاد دفاع از دموکراسی در اجلاس امنیت ملی در واشنگتن ایراد می‌کند و انتظار می‌رود محور صحبت‌های پنس روی آنچه که وی اختلافات مردم و دولت ایران می‌نامید، متمرکز باشد. وی از ارائه جزئیات بیشتر در مورد محتوا و صحبت‌های پنس خودداری کرد.

تنش‌ها میان واشنگتن و تهران از زمان حمله تروریستی یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی و به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه بغداد در روز جمعه(۱۳ دی) به شدت افزایش یافته است.

روز جمعه مایک پنس در یک توئیت و به شکل وقیحانه‌ای به تقدیر از این اقدام تروریستی که به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام شد، پرداخت.

 

منبع: ایسنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی