تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1396
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20233
بازدید ماه : 194622
بازدید کل : 1606301
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 30 / 10 / 1398

با توجه به حجم وسیع استفاده اقشار مختلف جامعه از بسترهای ایجادشده در فضای مجازی به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی، متأسفانه بزهکاران نیز جذب این فضا شده و در اقصی‌نقاط دنیا، عده‌ای به دنبال سوءاستفاده از فعالیت گسترده مردم در فضای مجازی، جهت انجام انواع فعالیت‌های مجرمانه خود هستند.

در این میان بزهکاران حوزه مواد مخدر نیز از سایر هم‌مسلکان خود در سوءاستفاده از فضای مجازی عقب نمانده و اقدام به تأسیس سایت‌هایی و کانال‌ها و گروه‌هایی برای تبلیغ، ترویج و فروش این مواد کرده‌اند و حتی برخی از این سایت‌ها اقدام به آموزش چگونگی ساخت مواد مخدر در آشپزخانه منازل می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

عجیب‌ترین و جدیدترین شیوه‌های جابجایی مواد مخدر

یک نوع قارچ جایگزین مواد مخدر برای تسکین درد شد


پلیس فتا برای مقابله با عوامل ایجاد چنین صفحاتی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود، به خانواده‌ها توصیه کرد: خانواده‌ها حتماً مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند چراکه به خاطر عدم آشنایی فرزندان نسبت خطرات و تهدیدات این فضا ممکن است ضررهای جبران‌ناپذیری به بدنه خانواده وارد شود.

بارها شاهد این بوده‌ایم که جوانان فراوانی به خاطر نداشتن آشنایی کافی با خطرات این فضا در دام اعتیاد گرفتار شده‌اند.

تعداد زیادی از شبکه‌ها و باندهای فروش مواد مخدر با استفاده از اینترنت اقدام به بازاریابی آنلاین و جذب افراد برای فروش این مواد می‌کنند، اضافه کرد: جوانان عزیز فریب چنین سایت‌هایی را نخوردند.

گردانندگان سایت‌هایی که اقدام به تبلیغ، خریدوفروش و آموزش ساخت مواد مخدر در فضای مجازی می‌کنند، مدنظر داشته باشند که این اقدام از منظر قانون جرم بوده و پلیس با این افراد برخورد قاطعی خواهد کرد.

هموطنان گرامی با مشاهده سایت‌های فعال در زمینه آموزش‌ ساخت یا خرید و فروش مواد مخدر می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت‌ها صورت بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی