اسلحه جدید آمریکا برای تقابل احتمالی با ایران +عکس
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1938
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20775
بازدید ماه : 195164
بازدید کل : 1606843
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 7 / 11 / 1398

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از اسپوتنیک، دیوید دپتولا در نشریه Breaking Defense می نویسد: " ایالات متحده می تواند با استفاده از جنگنده های نسل پنجم F-22 Raptor و F-35 Lightning II، و همچنین  بمب افکن های استراتژیک B-21 Raider ضربه ای سریع و مهلک به دشمنان خود وارد کند."

جت جنگی

معاون سابق ستاد اطلاعات هوایی نیروی هوایی آمریکا استفاده از این هواپیماها را روش پاسخ نامتقارن را نامیده است، که در صورت بروز جنگ، امکان جلوگیری از آسیب پذیری هر امکان دیگری را می دهد.

به گفته این سپهبد آمریکایی، جت ها و بمب افکن های جنگنده ایالات متحده می توانند به سرعت زیرساخت های کلیدی در ایران را تخریب کنند. دپتولا اطمینان دارد که ایران نمی تواند در جنگ مستقیم با ایالات متحده ایستادگی کند، اما روی " طیف گسترده ای از فرصت ها که می تواند زیان هایی را به دشمنان تحمیل کند، سرمایه گذاری کرده است."

سپهبد دیوید دپتولا تهدید اصلی را موشک های بالستیک و کروز ایران، هواپیماهای بدون سرنشین، هواپیماهای جنگی سرنشین دار و عملیات سایبری نام برد. وی همچنین به سیستم های دفاع هوایی موجود در ایران اشاره کرد و به قدرت مناسب دفاعی ایران اعتراف کرد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی