مالکیت برنامه Thunderbird توسط شرکت موزیلا واگذار شد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6609
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25446
بازدید ماه : 199835
بازدید کل : 1611514
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 11 / 11 / 1398
کد خبر: ۷۲۲۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

شرکت موزیلا تصمیم گرفت تا با واگذاری برنامه ایمیل‌رسان خود جان تازه‌ای به این نرم‌افزار ببخشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی بود که شرکت موزیلا درباره برنامه ایمیل خود یعنی Thunderbird سکوت اختیار کرده بود. با این که این برنامه هیچگاه به صورت رسمی به کار خود خاتمه نداد، اما این شرکت پس از مدتی دست از اعمال هرگونه بروزرسانی برای این برنامه کشید. حالا این شرکت سرانجام قبول کرده است که آینده این برنامه برای کل شرکت نامعلوم بود. اما با این حال موزیلا تصمیم گرفت تا با واگذاری این برنامه به یک مالک جدید به عمر این ایمیل‌رسان اضافه کند. شرکت فناوری MZLA یک زیرمجموعه تازه نفس از شرکت موزیلا است. مسئولین موزیلا این وعده را داده‌اند که این واگذاری به هیچ وجه باعث افت و یا توقف کارکرد برنامه نخواهد شد.

 

اهداف موزیلا برای این برنامه

 

در طی معرفی برنامه‌های پیش و رو سخنگوی شرکت موزیلا گفت: " این برنامه همچنان رایگان و به صورت متن باز خواهد ماند و تمامی برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آن طبق زمان‌بندی قبلی اجرا خواهد شد ". بر طبق گفته این مسئولین این نرم‌افزار قرار است تا به یک سیستم کمک مالی مجهز شود که برای توسعه و پیشرفت برنامه در نظر گرفته شده است. این قابلیت تنها برای آن دسته از امکانات اضافی به وجود آمده که امکان اجرای آن‌ها بدون سرمایه‌گذاری بیشتر وجود ندارد. تغییر سرپرستی این برنامه به معنی ایجاد تغییرات دیگر نسیت، تمامی کارکنانی که پیش‌تر بر روی این برنامه فعالیت داشته‌اند همواره بر سر کار خود باقی خواهند ماند و هدف این پروژه، برای شروع، تلاش برای افزایش امنیت برنامه است.

 

مالکیت برنامه Thunderbird توسط شزکت موزیلا واگذار شد

 

به نظر می‌آید شرکت موزیلا از این اقدام خود بسیار راضی و خوشحال است. در طی صحبت‌های سخنگوی این شرکت اعلام شد که مسئولین باور دارند که این عمل باعث می‌شود شرکت MZLA بتواند راحت‌تر افراد مورد نظر را استخدام کند، سریع‌تر عمل کند و همچنین ایده‌هایی را پیاده کند که پیش از این امکان‌پذیر نبوده‌اند. گفتنی است که حالا تمرکز بر روی پیشرفت برنامه به میزان چشم‌گیری افزایش یافته در نتیجه آینده این برنامه تضمین شده است. بر طبق گفته برخی منابع خبری اطلاعات دقیق از برنامه‌ریزی و اهداف این نرم‌افزار در ماه‌های پیش و رو منتشر خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی