۱۹۳ نفر در پی تصادف در چهارمحال و بختیاری فوت کردند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1711
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20548
بازدید ماه : 194937
بازدید کل : 1606616
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 14 / 11 / 1398

علی سامان پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۹ ماهه ابتدای امسال تعداد مراجعان مدعی نزاع نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴.۴ درصدی داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۹ ماه ابتدای امسال، معاینات تصادفات ۴.۹ درصد و فوتی سه درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی بیان کرد: معاینات اجساد حوادث کار نیز در این استان کاهش چشمگیر داشته است.

چهار نفر در پی برق گرفتگی در چهارمحال و بختیاری فوت کردند

وی تعداد فوتی برق گرفتگی را چهار نفر عنوان کرد و گفت: در این امر ۲۰ درصد کاهش صورت گرفته است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد فوتی گاز گرفتگی شش نفر، نزاع جسمانی و روانی هفت هزار و ۷۲۵ نفر بوده است، تاکید کرد: در استان همسر آزاری شامل خانم‌ها شده است.

کاهش فوتی‌های بخش سوختگی در استان چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به اینکه فوتی سوختگی حدود ۳۳ درصد کاهش داشته است، گفت: اجساد معاینه شده و مجوز سقط درمانی یافته کاهش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری کاهش ناهنجاری‌های جنینی و تأخیر در مراجعه به مراکز درمانی را از دلایل احتمالی کاهش سقط جنین برشمرد.

خود کشی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

وی تاکید کرد: در ۹ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود کشی و دیگر کشی کاهش یافته است که در خودکشی کاهش ۲۲ درصدی ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فاصله تصادفات تا فوت اگر کمتر از ۳۰ روز باشد یک تصادف ترافیکی محسوب می‌شود، بیان کرد: اگر فوت بعد از تصادف بیش از ۳۰ روز بوده و یا خارج از محدوده راه‌ها باشد از موارد تصادف غیرترافیکی است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه ابتدای سال جاری، ۱۹۳ نفر در اثر تصادفات فوت شده که در استان و خارج از استان بودند و احتمال تغییر آمار وجود دارد که در حال حاضر از این تعداد ۱۵۲ نفر مرد و ۴۱ نفر خانم هستند.

بیشترین فوتی تصادفات در شهریور ماه گزارش شده است

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بیشترین فوتی تصادف در مرتبه نخست در شهریور ماه و در پس از آن در مرداد ماه بوده است.

وی گفت: تعداد فوتی سو مصرف مواد مخدر در ۹ ماه ابتدای امسال کاهش یافته اما در مدت مشابه سال گذشته آمار بسیار بالایی نسبت به سال ۹۶ ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مجموع در تمام معاینات انجام شده نسبت به سال گذشته افزایش حدود یک درصدی گزارش شده است.

وی ادامه داد: در خصوص قصور پزشکی منجر به فوت به هیچ عنوان با هیچ قشری ملاحظه نمی‌شود و حق اعلام می‌شود.

کد خبر 4842675
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی