عمارحکیم: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6629
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25466
بازدید ماه : 199855
بازدید کل : 1611534
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 22 / 11 / 1398
۲۲ بهمن ۱۳۹۸،‏ ۱:۳۶
کد خبرنگار: 2443
کد خبر: 83670134
 

عمارحکیم: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود

بغداد - ایرنا - سید «عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیامی نوشت: پیروزی این نهضت نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر جهان بود.

وی روز سه شنبه با  انتشار این پیام نوشت که از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب آن بود که اسلام را محور و روش خود قرارداد و مرجعیت دینی همواره رهبری آن را بر عهده گرفت و امام خمینی قدس سره رهبر و بنیانگذار آن بود.

حکیم ادامه داد که از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی محبوبیت فراوان، مسالمت‌آمیز بودن و ملی بودن آن بود و در همه جزئیات خود به ملت ایران وابسته ماند و هیچ کمکی از نیروهای خارجی نگرفت و توانست میان همه طیف‌های ملت ایران اتحاد و انسجام برقرار کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق به نقش ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت که این انقلاب برنامه‌ای کامل برای اداره حکومت و رهبری امت داشت و متولی دفاع از مسائل بزرگ اسلامی و در راس آنها مساله فلسطین شد.

حکیم افزود: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را به ملت مسلمان ایران و رهبری داهیانه آن، امام خامنه‌ای دام ظله تبریک می‌گوییم و پیشرفت، ثبات و شکوفایی بیشتر جمهوری اسلامی و ملت مسلمان آن را آرزو می کنیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی