انقلاب اسلامی نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بود
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4815
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23652
بازدید ماه : 198041
بازدید کل : 1609720
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 22 / 11 / 1398
کد خبر: ۷۲۴۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران و رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفت.

حکیم: ایران همواره به ملت خود وابسته بوده و هیچگاه وابسته به نیرو‌های خارجی نبوده است/ انقلاب اسلامی نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بودبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تاکید می‌کنیم این انقلاب نقطه عطف بزرگی در تاریخ معاصر بود. از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب آن بود که اسلام را محور و روش خود قرار داد و مرجعیت دینی همواره رهبری آن را بر عهده داشت و دارد، همانطور که امام خمینی قدس سره رهبر و بنیانگذار آن بود.

وی در ادامه این پیام افزوده است: از دیگر ویژگی‌های این انقلاب محبوبیت فراوان، مسالمت‌آمیز بودن و ملی بودن آن بود و در همه جزئیات خود به ملت ایران وابسته ماند و هیچ کمکی از نیرو‌های خارجی نگرفت و توانست میان همه طیف‌های ملت ایران اتحاد و انسجام برقرار کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به نقش ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده است: این انقلاب برنامه‌ای کامل برای اداره حکومت و رهبری امت داشت و متولی دفاع از مسائل بزرگ اسلامی و در راس آن‌ها مسئله فلسطین شد.

حکیم در پایان این پیام آورده است: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را به ملت مسلمان ایران و رهبری داهیانه آن، امام خامنه‌ای دام ظله تبریک می‌گوییم و پیشرفت، ثبات و شکوفایی بیشتر جمهوری اسلامی و ملت مسلمان آن را آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی