تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6262
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25099
بازدید ماه : 199488
بازدید کل : 1611167
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 24 / 11 / 1398

تحقیق درباره شگفتی‌های آفرینش

کارشناسان تخمین می‌زنند که در کهکشان راه شیری حداقل ۱۰۰ میلیارد سیاره و ۴۰۰ الی ۱۰۰ میلیارد ستاره وجود دارد.

متاسفانه آلودگی هوای سطح کره زمین سبب شده تا بیش از یک سوم جمعیت کره زمین که درشهر‌های صنعتی زندگی می‌کنند قادر به تماشای راه شیری در شب نباشند. بهترین مکان برای رصد سیاره و ستارگان بیان‌ها و مناطق مرتفع هستند.

تحقیق درباره شگفتی‌های آفرینش


در راه شیری ستاره‌های درخشان و نیز سیاه چاله‌های زیادی وجود دارد و وجود ماده تاریک در فضا سبب انبساط و بزرگ شدن راه شیری می‌شود.

راه شیری تنها یکی از شگفتی‌های آسمان است و در فضا هزاران کهکشان، ستاره، صورت فلکی، سیارک، سیاه چاله، کمربند‌های ستاره‌ای و مواردی از این دست وجود دارند و دانشمندان اعتقاد دارند که حتی امکان وجود حیات فرازمینی نیز وجود دارد و به دنبال یافت نشانه‌هایی از حیات حتی در سطح میکروبی هستند.

خرس آبی

خرس آبی، جانداری میکروسکوپی و بسیار کوچک، اما با ویژگی‌های شگفت انگیزی است. این جاندار با نام علمی تاردیگرادا (Tardigrada) یا خرس آبی نیز شناخته می‌شود ابتدا درسال ۱۷۷۳ میلادی کشف شده است. این جاندار در بیشتر مناطق کره زمین از قله کوه‌ها تا عمق دریاها، جنگل‌های استوایی و حتی قطب جنوب یافت می‌شود.

تحقیق درباره شگفتی‌های آفرینش


این جاندار با شرایط آب و هوایی بسیار سازگار است و می‌تواند در درجه حرارت منفی ۲۷۲ درجه سانتیگراد به مدت چند دقیقه زنده بماند.

فشار در عمق اقیانوس‌ها به اندازه‌ای زیاد است که انسان و حتی آبزیان قادر به تحمل آن شرایط نیستند، اما این جاندار به آسانی درآن مناطق زندگی می‌کند.

کارشناسان با مطالعه برروی این جاندار دریافتند می‌تواند برای مدت بیش از ۳۰ سال بدون آب یا غذا زنده بماند.

تحقیق درباره شگفتی‌های آفرینش
طول آن‌ها درحدود نیم میلی متر و دارای چهار جفت پا هستند و پا‌های آن‌ها دارای چنگک‌هایی برای حرکت و خوردن مواد غذایی است.

این جاندار هیچ ارگان تنفسی ندارد و تنها از راه دهان به تغذیه سلول‌های گیاهی، جلبک‌ها و بی مهرگان کوچک می‌پردازد. این جانور همچنین دارای یک جفت چشم است که برای شناسایی محیط و حرکت از آن استفاده می‌کند.

تحقیق درباره شگفتی‌های آفرینش


کارشناسان اعتقاد دارند شگفتی‌های فراوانی درخصوص این جاندار بسیار کوچک وجود دارد که می‌تواند برای حفظ سلامتی انسان‌ها و درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: Livescience

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: شگفتی های آفرینش
برچسب‌ها: شگفتیها،آفرینش
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی