مرد خوش شانسی که زنده از زیر قطار بیرون آمد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9509
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28346
بازدید ماه : 202735
بازدید کل : 1614414
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 1 / 12 / 1398

در ویدئوی منتشر شده که در این گزارش آن را برای شما به اشتراک گذاشته ایم مرد مسافری را نشان می‌دهد که با دست به قطار سریع السیری در حال حرکت است چسبیده و از آن آویزان شده و همراه با آن در حال حرکت است که ناگهان یکی از دست هایش از قطار جدا شده و برای لحظاتی پایش روی زمین کشیده می‌شود و مسافران قطار از داخل قطار با نگرانی به او نگاه می‌کنند.

ل

مرد هندی آویزان شده از قطار بعد از کشیده شدن پاهایش روی زمین سعی می‌کند مجددا تعادل خود را حفظ کرده و خود را از دیواره قطار بالا بکشد، اما به دلیل سرعت تند قطار از آن جامانده و موفق نمی‌شود، بعد از رها شدن هر دو دست مسافر از قطاری که به آن آویزان بود، مرد روی رمین می‌افتد و سرش به زیر قطار می‌رود، که این اتفاق با واکنش‌های ناشی از ترس و نگرانی دیگر مسافران روبرو می‌شود. اما مرد پس از چند ثانیه در کمال تعجب و بهت شاهدان، از زیر قطار سالم بیرون آمده و برای افراد داخل قطار که نگران اوهستند به معنای خوب بودن حالش دست تکان می‌دهد.

ل

گفته شده مقامات هند در حال پیگیری این اتفاق هستند با توجه به اینکه عده‌ای از شاهدان معتقد بودند او نفس نفس دزنان از راه رسید و از قطار آویزان شد گویا در حال فرار از جایی بود.

دریافت ویدئو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی