صفر تا صد عملیات «توازن بازدارندگی سوم» ارتش یمن/ ضربه‌ای که سر بزنگاه زده شد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6755
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25592
بازدید ماه : 199981
بازدید کل : 1611660
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 3 / 12 / 1398

سریع همچنین تاکید داشت که این عملیات، پاسخی مشروع به جنایات اخیر ائتلاف ضد یمن در این کشور است که عملیات استان الجوف که جان ده‌ها کودک و زن را گرفت از تازه‌ترین این جنایات است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین تاکید کرد که در صورت تداوم حملات ائتلاف ضد یمن و محاصره این کشور، یمن پاسخ کوبنده‌ای به این حملات خواهد داد.

پرواضح است که این تصریحات نشانگر آن است که نیرو‌های یمنی خواستار آن هستند که فرصت کافی را به عربستان بدهند که دست از اقدامات احمقانه اش در یمن بردارد و با ورود به مسیر دیپلماسی به جنگ یمن پایان دهند و برداشت دیگری که از این تحولات می‌توان داشت این است که یمنی‌ها توان کافی دارند تا با پاسخ‌های کوبنده خود ائتلاف ضد یمن را غافلگیرکنند.

به دنبال عملیات توازن بازدارندگی اول، که تاسیسات نفتی آرامکو در منطقه الشرقیه مورد اصابت قرار گرفت، عربستان متحمل خسارت سنگین و جبران ناپذیری شد و دامنه این خسارت‌ها تا به اکنون و در جریان عملیات توازن بازدارندگی سوم نیز تشدید شده است.

حال سوال اینجاست که درصورتی که عربستان به جنایات خود در یمن ادامه دهد آیا گنجایش تحمل عواقب اشتباهاتش در یمن را در سایه عملیات‌های توازن بازدارندگی چهارم، پنجم، ششم و. خواهد داشت؟

منبع:العالم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی