ماجراجویی خطرناک مرد عنکبوتی با صعود به برج ۱۴۵ متری!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1747
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20584
بازدید ماه : 194973
بازدید کل : 1606652
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 19 / 12 / 1398

در در تایم لپسی که توسط " آدام لاک وود "، دوست آلیان تهیه شده، آلیان را در حال صعود به این برج مرتفع نشان می‌دهد. این ویدئو که از زوایای مختلف تهیه شده است صعود دلهره آور این مرد عنکبوتی به برج آگبار را به تصویر می‌کشد. در صحنه‌هایی از این ویدئو شاهدان عینی و پلیس که در حال تماشای صعود آلیان هستند دیده می‌شوند. پلیس بارسلون پس از پایین آمدن آلیان در میان تشویق‌های شاهدان عینی اقدام به بازداشت او کرد.  

بیشتر بخوانید: صعود دوباره مرد عنکبوتی فرانسوی به یک برج ۱۸۷ طبقه

آلیان پیش از صعود به آگبار در گفتگو با AFP TV هدف خود از این صعود را اعتراض به وحشت همگانی از ویروس کشنده کرونا در جهان اعلام کرد. او در این باره گفت: «آنچه امروز بیشتر از ویروس کرونا در جهان مسری‌تر شده، کروناویروس نیست بلکه ترس از آن است. احتمالا حدود ۳ میلیارد نفر در جهان از اینکه جهان قادر به کنترل آن نخواهد بود دچار ترس و وحشت شده اند. من به این برج بدون طناب صعود کردم که برای بسیاری ترسناک است. ویروس کرونا نیز چنین است. از نظر من ما می‌توانیم درباره ترسی که قابل کنترل است صحبت کنیم.»

گفتنی است؛ آلیان تاکنون به بیش از ۱۰۰ برج بلند جهان از جمله برج خلیفه در دبی، برج ایفل در پاریس، برج‌های دو قلوی پتروناس در مالزی و برج اُپرا هاوس در سیدنی بدون تجهیزات صعود کرده است. صعود چند ماه پیش او به یک برج ۴۸ طبقه در پاریس خبرساز شده بود.

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی