عده‌ای قصد دارند مدارس را از نیمه فروردین به حالت عادی بازگردانند | این تصمیم تبعات زیادی دارد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6118
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24955
بازدید ماه : 199344
بازدید کل : 1611023
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 25 / 12 / 1398

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری تعطیلات اجباری مدارس و دانشگاه ها برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان و دانشجویان به کرونا گفت: حوزه آموزش اولین حوزه‌ای بود که این تغییرات را به چشم دید و مجبور شد خود را با آن وفق دهد لذا مدارس و دانشگاه ها اولین مکان‌هایی بودند که تعطیل شدند.

 سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در شرایط فعلی نیز تا زمانی که از روند نزولی شیوع بیماری و کنترل آن اطمینان نداشته باشیم نباید اقدام به بازگشایی محیط‌های آموزشی کرد. عده‌ای قصد دارند مدارس را از نیمه فروردین دوباره به حالت عادی بازگردانند اما مطمئنا این تصمیم غلط، تبعات بسیاری زیادی داشته و می‌تواند شیوع بیماری را مجددا شدت دهد.

سعیدی در پایان با تاکید بر اینکه «باید شروع دوباره آموزش در کشور را تا هر زمان که لازم باشد، به تعویق انداخت»، افزود: با توجه به تنوع اقلیمی در کشور می‌توان تقویم آموزشی را تغییر داد و در مناطق گرمسیر به آموزش از راه دور از طریق صدا و سیمای استان و یا از طریق اینترنت پرداخت.

کد خبر 492811

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی