ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه‌ها و مراکز تجاری
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3279
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22116
بازدید ماه : 196505
بازدید کل : 1608184
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 3 / 1 / 1394
۳ فروردین ۱۳۹۹،‏ ۱:۱۳
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83723270

ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

شهرری- ایرنا- معاون استاندار تهران با بیان اینکه همه مراکز تجاری درسطح این استان باید تعطیل باشند، اعلام کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و داروخانه‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی اظهار داشت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

وی افزود: اگر فردا (یکشنبه، سوم فروردین ۱۳۹۹) مراکز تجاری‌ که باز باشند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذی‌صلاح با آن‌ها برخورد لازم انجام شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: بجز فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانه‌ها، سایر اماکن تجاری باید تعطیل باشند.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهرروز جمعه تا روز شنبه ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت.

خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است اما متاسفانه با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی