تدارکات مبارزه با کرونا در قرارگاه سپهبد حاج قاسم سلیمانی
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1251
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20088
بازدید ماه : 194477
بازدید کل : 1606156
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 4 / 1 / 1394

این بار مطلع شدیم که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قرارگاه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا را به نام سپهبد حاج قاسم سلیمانی تشکیل داده‌اند، تا به تبعیت از سردارشان امنیت و آرامش را به مردمشان هدیه دهند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: این قرارگاه در دانشکده علوم پایه واقع در خیابان راهنمایی تشکیل شده که با حضور گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، بحث تولید و توزیع امکانات بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر شهر را در دستور کار خود دارد.

امیر عامری خاطرنشان کرد: روزانه حدود هزار و 200 ماسک و محلول ضدعفونی دست و 2هزار شیلد برای بیمارستان‌ها تولید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شب‌ها معابر مشهد را ضدعفونی‌ می‌کنیم، تصریح کرد: ماسک‌ها و محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست را در حاشیه شهر و شیلدها را در بیمارستان‌ها توزیع می‌کنیم.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد متذکر شد: قرارگاه سپهبد حاج قاسم سلیمانی با همکاری ستاد کرونا دانشگاه آزاد فعالیت می‌کند، این ستاد فضای دانشکده علوم، اساتید هیأت علمی و آزمایشگاه‌ها را در اختیار ما قرار داده‌اند.

عامری از تولید دستکش‌ در روزهای آینده خبر داد و یادآور شد: سپاه پاسداران و کمک‌های خیرین مواد اولیه برای تولید ملزومات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را تأمین کرده است.

وی افزود: مجموعا روزی 150 خانم و آقا در دو شیفت صبح و عصر در حال فعالیت در قرارگاه سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند، تولید ماسک را خانم‌ها و تولید شیلد، محلول ضدعفونی کننده دست و ضدعفونی معابر مشهد را آقایان انجام می‌دهند.

انتهای‌پیام/ 70068


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی