محلات کم برخوردار نیازمند توجه بیشتر مسئولان است
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5566
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24403
بازدید ماه : 198792
بازدید کل : 1610471
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 8 / 1 / 1399

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر ضدعفونی کردن ماشین‌های حامل میوه اظهارداشت: ماشین‌های حامل میوه، بدون نظارت و کنترل بر ضدعفونی کردن آنها، میوه به شهر بندرعباس وارد می‌کنند و همچنین ماشین‌هایی که میوه و تره بار از شهر بندرعباس خارج می‌کنند متأسفانه نظارتی بر پایش و ضد عفونی مداوم آنها صورت نمی‌گیرد که می‌طلبد مسئولین مربوطه به این قضیه ورود کنند.

حیدری زاده تصریح کرد: محلات کم برخوردار شهر بندرعباس نیازمند توجه جدی و بیشتر مسئولین است و همچنین شهرداری بندرعباس با همکاری دستگاه‌های مربوطه باید خورها از معتادینی که گاهی در زیر پل‌های این خورها ساکن می‌شوند را به جهت توجه به قطع زنجیره انتقال ویروس در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: در بودجه سال ۹۹ شهرداری بندرعباس مهمترین محورهای کار شهرداری و شورای شهر مشخص شده است که با توجه به وضعیت جوی شهر بندرعباس شورای اسلامی شهر بندرعباس، امسال را سال فضای سبز شهری در نظر گرفته که نیازمند حمایت و پشتیبانی فرماندار در این زمینه می‌باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه گسترش و توسعه فضای سبز شهری باشیم.

وی خواستار توجه فرماندار محترم در پیگیری تخصیص اعتبار استانی و ملی جهت اجرای طرح فاضلاب شهری در محلات فرسوده و حاشیه با طرح بازگشایی معابر بهتر و بیشتر. جهت رفاه حال مردم شد.

وی افزود: توجه به معضل‌های ماشین‌های حامل میوه خارج از شبکه و مسافربرهای شخصی غیر ساکن بندرعباس و همچنین دستفروشانی که هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود از دیگر درخواست‌های ایشان از فرماندار بندرعباس بود.

کد خبر 4886845
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی