جزئیاتی از آشوب مجرمان خطرناک در برخی زندان‌های کشور
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4880
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23717
بازدید ماه : 198106
بازدید کل : 1609785
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 13 / 1 / 1399

این منبع آگاه افزود: همچنین ۱۰ هزار نفر نیز مورد عفو قرار گرفتند. که این اتفاقات در ادوار گذشته قوه قضاییه و همینطور تدابیر کرونایی کشورهای دنیا بی‌سابقه بوده است.

این منبع آگاه گفت: هم اکنون اکثر زندانیان باقی مانده در زندان صرفا زندانیان با جرائم خطرناک هستند که بازگشت آنها به جامعه مخاطره‌آمیز خواهد بود و راهی غیر از ماندن آنها در زندان نیست. 

وی افزود: همچنین معدل ابتلای زندانیان به کرونا بسیار پایینتر از جامعه است و بیشتر مبتلایان هم از زندانبانان و افرادی هستند که به بیرون زندانها رفت‌وآمد داشته‌اند.

این منبع مطلع تصریح کرد: با این حال این افراد با برجسته‌کردن موضوع کرونا برای مظلوم نمایی و توجیه اقدامات آشوب‌طلبانه خود با آتش‌افروزی در درون سلول‌ها قصد فرار از زندان و بازگشت به جامعه را دارند. 

وی در پایان با اشاره به خط خبری رسانه‌های بیگانه و کمک اطلاع‌رسانی که به این زندانیان خطرناک می‌شود گفت: موضوع تا حدی است که بین زندانیان چند زندان در استان‌های مختلف قرارهای نوبتی شبانه برای آشوب و آتش‌افروزی گذاشته می‌شود.

کد خبر 496880

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: زندان
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی