صحنه عجیبی در پارک که خشم پرستار را برانگیخت!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 897
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19734
بازدید ماه : 194123
بازدید کل : 1605802
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 29 / 1 / 1399

بی گمان در این شرایط حساس که پزشکان و پرستاران اینچنین دست به فداکاری زدند وظیفه شهروندان این است تا در صورت امکان با رعایت فاصله اجتماعی به این عزیزان یاری برسانند. نکته مهمی که متاسفانه برخی از شهروندان نه تنها توجهی به آن ندارند بلکه با نادیده گرفتن شرایط این روز‌های حساس موجب چند برابر شدن حجم کار پزشکان و پرستاران می‌شوند. مانند چند شهروند انگلیسی که با نادیده گرفتن این شرایط خطیر اقدام به تفریح و سرگرمی در پارک کردند.


بیشتر بخوانید: مرگ مسافر مبتلا به کرونا در داخل قطار


ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مواججه یک پرستار با این چند جوان را در یکی از پارک‌های منطقه "باسینگستوک " در همپشر انگلیس را نشان می‌دهد. در این ویدئو دست کم شش جوان در حالی که روی چمن پارک دراز کشیده و مشغول خوشگذرانی هستند دیده می‌شوند. در این ویدئو صدای این پرستار که با دیدن این صحنه عصبانی شده شنیده می‌شود که خطاب به آن‌ها می‌گوید: «من دو بچه دارم، من هر روز باید در محل کارم حاضر شوم با ترس اینکه خانواده ام را در معرض خطر قرار می دهم، بخاطر افرادی مانند شما. شما واقعا احمق هستید، چرا فکر می‌کنید شما از دیگران بهتر هستید (به کرونا مبتلا نمی‌شوید) واقعا حرفی برای گفتن ندارم.»

در ادامه این چند جوان پارک را ترک کردند.

گفتنی است؛ تا لحظه درج این خبر بیش از ۸۴ هزار نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۱۰ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی