درخواست ولیعهد عربستان از نخست وزیر جدید عراق درباره ایران | مذاکره‌ای که فاش شد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4955
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23792
بازدید ماه : 198181
بازدید کل : 1609860
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 26 / 2 / 1399

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، این روزنامه در گزارشی که «المعلومه» منتشر کرد نوشت: نخستین تماسی که الکاظمی پس نخست وزیری دریافت کرد از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بود که از وی خواسته بود میانجیگری با ایران را از سر بگیرد.

به ادعای میدل ایست آی، گرچه بن سلمان، الکاظمی را از همه گزینه‌های دیگر نزدیک تر به خود می‌داند اما از سرگیری گفت و گو بین واشنگتن و تهران خبر راهبردی خوبی برای عربستان سعودی نیست.

به نوشته این نشریه، ولیعهد برای پایان دادن به تحریم‌های قطر به مدت سه سال تحت فشارهای شدید آمریکا قرار دارد و به این منظور امیر کویت وزیری را برای آغاز اقدام‌های میانجیگری به قطر اعزام کرد.

نخستین تماسی که الکاظمی پس نخست وزیری دریافت کرد
از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درباره ایران بود 

این روزنامه به نقل از یک مسئول عراقی با بیان اینکه ترامپ تا زمانی که به نام خود تمام شود مانع گفت و گو درمورد توافق هسته‌ای جدیدی با ایران نمی شود، تاکید کرد که این می تواند به مذاکراتی منجر شود که به توافق های بیشتر میان واشنگتن و تهران دامن خواهد زد.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی اوایل هفته جاری در تماس تلفنی با الکاظمی انتخاب وی را به عنوان نخست وزیر عراق تبریک گفت. بن سلمان در این تماس تلفنی از مصظفی الکاظمی برای انجام دیدار رسمی به ریاض دعوت کرد.

الکاظمی بامداد پنجشنبه گذشته به دنبال کسب رای اعتماد کابینه اش در پارلمان عراق به عنوان نخست وزیر جدید عهده دار امور اجرایی این کشور شد.

کد خبر 511661

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: ایران و عربستان
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی