قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

قربانیان کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و 505 نفر در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز 100 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش گروه اخبار سلامت پایگاه خبری رخ، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ یکهزار و ۵۰۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به صدهزار و ۴۱۸ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۷۶ نفر افزایش یافت.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز، نمایانگر افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۷۴۵ هزار و ۸۰۳ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را ۱۰۲ هزار و ۱۰۷ نفر گزارش کرده است.

طبق این آمار و ارقام، ایالت نیویورک همچنان با مجموع ۳۷۴ هزار و ۶۷۲ مورد ابتلا و ۲۹ هزار و ۵۵۳ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، تاکنون دستکم پنج میلیون و ۷۸۹ هزار و ۸۴۳ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند که از آن میان ۳۵۷ هزار و ۴۳۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و ۴۹۷ هزار و ۶۱۸ نفر بهبودی یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: اخبار کرونا ،کرونا در آمریکا ،کرونا ویروس ،ویروس کرونا

تاريخ : پنج شنبه 8 / 3 / 1399 | 9:10 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.