ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

کودکانی ایمن و سازش پذیر تربیت کنید

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

کودکانی ایمن و سازش پذیر تربیت کنید

انتخاب همبازی در کودکان در مراحل مختلف رشد

نگران بود و مضطرب، رفتارهای فرزندش او را نگران کرده بود آن قدر که حالا رو به روی مشاور خانواده نشسته بود. او از جوانی سخن می گفت که منزوی است، پرخاشگری می کند و خودش را از همه مهم تر می داند، دائم نگران طرد شدن است، از تجربه کردن هراس دارد و به سختی به دیگران اعتماد می کند…وقتی صحبت های مشاور را شنید باورش کمی برایش سخت بود، سخت بود که بپذیرد خودش هم در ایجاد این مشکل سهم داشته است. سهمی که در روزهای کودکی ناخواسته ادا کرده است. آن روزها که به سبب مشغله های کاری کودکش را از آغوش مادر محروم و خانه عمه و دایی و یا مهدکودک را به عنوان جایگزین به او معرفی کرده بود…

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 24 / 8 / 1399 | 17:28 | نویسنده : اکبر احمدی |

در تربیت کودک از این کارها پرهیز کنید

قریبا همه والدین دوست دارند کودکان خود را به بهترین شکل ممکن تربیت کنند تا آنها در آینده با مشکلات روحی، جسمی و تربیتی مواجه نشوند. این آرزوی هر پدر و مادری است. اما گاهی همین والدین در این مسیر به طور ناخودآگاه و ندانسته دچار اشتباهاتی می شوند که می تواند برای آینده فرزندان آنها مشکل ساز باشد. بنابراین، ما در اینجا چند پیشنهاد از کارشناس تربیت کودک را برایتان نقل کرده ایم تا شاید کمکی باشد برای تربیت فرزنداتی سالم تر. موارد زیر مسایلی می باشند که شما باید از انجام آنها پرهیز کنید.

۱٫ از کودک نپرسید «چرا این کار را انجام دادی؟»

چرا همکلاس خود را گاز گرفتی؟ چرا خواهر خود را کتک زدی؟ چرا ماکارونی ها را روی سر خود ریخته ای؟ چرا وقتی از تو سوال می پرسم نمی توانی به من یک پاسخ درست بدهی تا قانع بشوم؟ زیرا برای کودک آسان تر است که مسوولیت کارهای اشتباه خود را به عهده بگیرد تا اینکه به سوالات والدین پاسخ دهد.

۱۰ روش تربیت کودک بدون تنبیه

۲٫ به هیچ وجه تصور نکنید تکرار جملات دستوری سبب می گردد تا کودک درخواست شما را اجرا کند.

این جمله کاملا واضح است. تکرار فرمایشات سبب انجام آنها نمی شود. خودتان را خسته نکنید.

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 16 / 7 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

آنچه والدین باید از تربیت جنسی کودکشان بدانند

ضرورت آموزش تربیت جنسی به کودکان- یک دختر و یک پسر که در حال فکر کردن هستند

برای بچه‌ها همه چیز دنیا عجیب و غریب است، به همین سبب تا زبان باز می‌کنند مدام از چرا و چگونگی و چیستی اطرافشان می‌پرسند.

برای آنان فرق ندارد از گرمای خورشید بپرسند یا از ابرهای سفید بالای سرشان، چراکه چیزی به نام خط قرمز نمی‌شناسند و هر چیزی که مجهول باشد از نظرشان ارزش پرسیدن دارد، کودکان نمی‌توانند بین پرسش​های جنسی و غیرجنسی تفاوتی ببینند، پس اگر کودکی بی‌مقدمه می‌پرسد من چطور به دنیا آمدم؟ این پرسش کاملا عادی و طبیعی است، مهم این است که شما با توجه به سن و سال کودک چگونه این پرسش را پاسخ دهید.

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 16 / 7 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

تربیت کاکل زری‌ها!

خانواده هایی که فرزند پسر دارند، گاه دربارهٔ تربیت کودک شان نگرانی هایی دارند که ما در این مطلب شما را با پیشنهاد های تربیتی در این باره آشنا می کنیم.


تربیت کودکان

تربیت و پرورش صحیح فرزند مهم ترین مشغله ذهنی پدر و مادر است. با ورود نوزاد به کانون گرم خانوده، زندگی زن و شوهر وارد مرحله تازه ای می گردد. آنها از این به بعد فقط همسر یکدیگر نیستند؛ بلکه در برابر فرزندشان به عنوان پدر و مادر نیز وظایفی دارند.

ابراز احساسات و هیجانات، صحبت کردن دربارهٔ مسائل و مشکلات، توانایی برقراری قوی با دیگران و… از جمله مسائل تربیتی حساس وظریفی است که والدین باید به آن توجه داشته باشند.

چنین توانای هایی معمولا در دختران ملموس تر از پسران دیده می گردد. خانواده هایی که فرزند پسر دارند، گاه در این باره نگرانی هایی دارند.

در ادامه شما را با پیشنهاد های تربیتی در این باره آشنا می کنیم:


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 16 / 7 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

بروشور های بهداشتی

https://img9.irna.ir/d/r2/2020/03/23/4/157037424.jpg

بروشور « کرونا»برای دریافت اینجا را کلیک کنید

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/DD6_J8XNO0hKHpjae_KaIMQ_-nZG3x3DrksOHLrWyswoArv4Cvvu50D4J7kipS9BHMyBko_3m6DzNCPBJSG0VHlku3tyGUaf9g-VI-3qZYR9zheFiH9R39YKUobErY1ecjEjyysIBBsljB8QF37drZ4rsZXL9OTBDaPTtxJ9F_0VaCOnZ8aa_-ifWu4IiaL7bPxVXykjK9JKGZ0b-vWwWstvwEcZn-pPm4HC0NtxhhFSn5dJu_0t-j5N3B7TQpCRjjGUwoiXKTvjS1D2v1irBrqaFQqkiFoW3vMFC0WRy_pCInjftDpH4SNu1zvSI3bNHBu8Z5y42rWp4rN9cqMXzspFDO-SMoEA9b8uk_iG6tMj851TLQJT6i4zDzBSoaKRaqQesStJMz36O9MSDtOvbEmUr9FS1yXquzbc0ZmElMeqEmpxsZfod1dZE155uNVdQ9MVa-NXoJBkQwQ8MDHzLCLpAjaCa4CkWmshb1eQmyr5pbfB9u32eZ8i4O5VbQuC42YlT5KXnMmE0DqNutJmlaGIkjssj0QlJY2KBLTV_QSM8WmLst7KkULJebeo7knYE3Cyws87Bsh3ZUI

بروشور  « شپش چیست ؟ » دریافت

 

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/95_6-076xzvEaYhdJQCo52UKf4Gp_wa6X9_Ljq13zc3KfYINUBvxH03FYeqKvIapuTAnCVTdcxYKkvBPKLBaRh8QO_QQeN3nQRrZaHQhdzfbt1RQtSyzPpzLleuraDRYOmyvGNJXfwxK71W9Nemo9YwuDT8GILZ9SFkbt5irDRa1DcbFR--98ne1k1Edyk8c3_4k3h24TKhxZbNxVvF6CeJBtxUgew

بروشور  « ارتقای بهداشت فردی » دریافت

بروشور « بیماری ایدز » (1) دریافت

بروشور « بیماری ایدز » (2) دریافت

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

تاريخ : یک شنبه 25 / 5 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

راهکار های پیامبر برای تربیت دینی فرزندان

یک کارشناس مسایل دینی و استاد حوزه و دانشگاه گفت: فرزندان ما آنچنان می‌شوند که ما هستیم، نه آنطور که دلمان می‌خواهد پس باید در تربیت آنها به مسائل گوناگونی توجه داشته باشیم.


تربیت دینی کودک

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی در جمع عزاداران حسینی با اشاره به نقش خانواده در اسلام با محوریت چگونگی تربیت کودکان و نوجوانانی که در اتفاق عاشورا حضور داشتند، افزود: رسول خدا(ص) چهار راهکار برای تربیت فرزندان معرفی می‌کنند. یکی اینکه پدر و مادر ابتدا خود عامل به خیر و خوبی باشند. در خانه‌ای که پدر و مادر به واجبات، محرمات و حلال و حرام توجه نمی‌کنند یا به نماز اول وقت اهمیت نمی‌دهند نباید انتظار داشته باشند که فرزندانشان دینی تربیت شوند.

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 / 5 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

تربیت فرزند، به همین سادگی

والدین برای اینکه بتوانند رابطه بهتری با فرزندان خود داشته باشند در انجام شیوه های فرزندپروری خود از سه قانون پیروی کنند: قانون اول: دادن پاداش به رفتار خوب فرزندان. قانون دوم : تشویق نکردن رفتار نامطلوب فرزندان.  قانون سوم: تنبیه بعضی از رفتارهای بد فرزندان با شیوه های ملایم.


تربیت کودک

فرزند پروری از دشوارترین تکلیفی است که والدین در زندگی با آن روبرو می باشند. تربیت فرزندان کار بسیار دشواری است با اینحال تعداد کمی از ما والدین برای این مسئولیت مهم آمادگی لازم را داریم. والدین اکثر اطلاعات خودشان را از تجربه بدست می آورند. فرزندپروری موثر به شما کمک می کند تا پدر و مادر موفق تری باشید و رابطه بهتری با فرزند خودتان برقرار کنید و با داشتن نظم و انظباط کودکان رفتار و عزت نفس بهتری داشته باشند.

سه قانون برای فرزندپروی لازم داریم:

قانون اول: دادن پاداش به رفتار خوب فرزندان.

قانون دوم: تشویق نکردن رفتار نامطلوب فرزندان.

قانون سوم: تنبیه بعضی از رفتارهای بد فرزندان با شیوه های ملایم.

قانون اول: تشویق کردن رفتارهای خوب:  وقتی فرزند شما کاری انجام می دهد که شما را خرسند می کند و رفتاری که دوست دارید در آینده بیشتر تکرار شود حتما سعی کنید این رفتار را با ارائه پاداش تقویت کنید. پاداشها را بلافاصله بعد از رفتار خوب کودک بکار ببرید. بخاطر داشته باشید شما مهمترین منبع پاداش برای فرزندانتان میباشید.

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 / 5 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

تربیت جنسی را جدی بگیرید

ورود تکنولوژی های ارتباطی و اطلاعاتی به زندگی های نوین در سال های اخیر، موجی از آگاهی ها و اطلاعات درست و نادرست جنسی و زناشویی را در اختیار اشخاص مختلف قرار داده است.


کودک و اینترنت

ورود تکنولوژی های ارتباطی و اطلاعاتی به زندگی های نوین در سال های اخیر، موجی از آگاهی ها و اطلاعات درست و نادرست جنسی و زناشویی را در اختیار اشخاص مختلف قرار داده است. از سوی دیگر پیچیدگی ها و گسترش روابط انسانی در دنیای معاصر، خود راه دیگری شده است تا چرخش اطلاعات میان اشخاص به سادگی و به سرعت، رو به افزایش رود و درواقع هرگونه اطلاعاتی که از طریق ابزارهای مدرن ارتباطاتی همچون اینترنت و ماهواره به شخص داده می گردد، به سرعت از طریق اشخاص به یکدیگر هم منتقل گردد.

در این میان آسیب پذیرترین گروه هدف به عنوان مخاطبان این وسایل مدرن ارتباطاتی، کودکان و نوجوانان می باشند که کمترین آگاهی و پیش زمینه ذهنی قبلی را در مورد مسائل جنسی داشته و خود به خود نیز دارای کنجکاوی های جنسی می باشند.

تابو بودن صحبت در مورد مسائل جنسی، ناآگاهی والدین از چگونگی صحبت در این باره، ناتوانی آنها از پاسخ به بر خی سۆالات کنجکاوانه کودکان، عدم وجود منابع آموزش غیررسمی (کتاب، سی دی، مجله و برنامه های تلویزیونی) برای والدین و کودکان همگی منجر به برهوت آگاهی در کودکان و نوجوان در زمینه مسائل جنسی شده است. 

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 / 5 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

تربیت فرزند یک محصول مشترک

درست است زمانی که شما هر دو خسته و یا پرمشغله میباشید حفظ و تداوم یک تعامل خوب دشوار است اما این دقیقا باارزش ترین تلاشی است که شما می توانید برای جلوگیری از بزرگ شدن موضوعات کوچک و کم اهمیت؛ و تبدیل شدن شان به مشکلات بزرگ انجام دهید.


خانواده

همه ما می خواهیم فرزندانمان مان را با عشق و علاقه، هوش و زیرکی و تمام ارزشهایی که قرار است با آنها زندگی کند بزرگ کرده و پرورش دهیم. اما واقعا چگونه این مهم دست یافتنی می گردد؟

اتخاذ یک روش دقیق ما را راهنمایی می کند که چگونه در مورد مسایل و چالش های روز به روز تصمیم گیری کنیم. فرزندان ما برای رشد و یادگیری احتیاج به آزادی دارند. آنها نیاز دارند فرصت کافی در اختیارشان قرار داده شود که انتخاب کنند و محدودیتها و مسئولیتها را یاد بگیرند.

برای ایجاد پل ارتباطی و پر کردن شکاف بین ما و فرزندمان باید سعی کنیم که خودمان را جای آنها بگذاریم و از دیدگاه و منظر آنها به دنیا نگاه کنیم، باید یادمان باشد که قبل از هرگونه واکنش کمی تامل کنیم؛ ببینیم چرا فرزندمان رفتار خاصی دارد و یا چرا این توجیه و تفسیر خاص را دارد.

البته تمام والدین دربارهٔ تربیت فرزندان با هم جر و بحث می کنند گاهی اوقات به نظر می رسد که آنها متعلق به هر دوی شما می باشند و گاهی نیز ممکن است به نظر برسد که اتخاذ روش تربیتی فرزندان،  یکی از شما (والدین) را در مقابل دیگری قرار می دهند و آنگاه قیل و قال آغاز می گردد.

وقتی زوجین تصمیم بگیرند که تربیت فرزندان را با همکاری هم بر عهده بگیرند، مهمترین اقدامی که آنها می توانند در قبال هم انجام دهند عبارت است از چگونه صحبت کردن دربارهٔ استرس ها و تنش ها و اختلاف نظرها با هم.

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 / 5 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

شیوه صحیح تربیت کودکان از زبان کارشناسان

کلید اصلی شیوه تربیتی مناسب درک شخصیت خلق و خوی کودک است تا در کنار آن بتوانید استعدادها و تمایلات او را بهتر شناسایی کنید.

همه والدین دوست دارند فرزندانشان خوشحال، خوش رفتار و قابل احترام از سوی دیگران باشند.
فرزندانی که بتوانند به راحتی با دیگران تعامل ایجاد کنند. هیچ کس دوست ندارد به داشتن فرزندی بی تربیت متهم شود. روش های موثر آموزش، مسائل تربیتی و کمک گرفتن از مشاور می تواند به بهترین وجه ممکن به والدین در این راستا کمک کند.

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 / 5 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

شما هم می توانید در تربیت فرزندتان والدین نمونه ای باشید فقط کافیست …

https://rasekhoon.net/_files/images/lifestyle/%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9----.jpg

تربیت فرزندان یکی از مهم ترین دغدغه والدین است..

 بد نیست این راهکارها را در نظر داشته باشید، شاید به شما کمک کند تا در تربیت فرزندتان موفق عمل کنید:

همه والدین آرزو دارند که بهترین پدر و مادر باشند،اما به راستی چگونه این ممکن است؟ پدر یا مادری که هم می‌توانند فرزندان‌شان را بخوبی تربیت ‌کنند و خوب و بد را به آنها بیاموزند و هم رابطه‌ای دوستانه و موفق با آنها برقرار ‌کنند.

 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: مربیان ببینند

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 / 5 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

تربیت گام به گام کودک

5c7db070532fa_5c7db070532fc

از روزی که نطفه​شکل می​گیرد، مسئولیت شما هم آغاز می‌شود. چون و چرا هم ندارد. خربزه می‌خورید، پای لرزش هم بنشینید، هرچند لرزش ناشی از این خربزه معمولا یک عمر طول می‌کشد. برای پذیرایی از مهمان دائمی زندگانی‌تان باید پیش از آن‌که قدم‌رنجه​کند، تدارک ببینید.


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: تربیتی

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

روش‌های تربیتی اصیل

گردآوری شده توسط مجله خانواده ممتاز نیوز


اگر می خواهید فرزندتان در برابر مسوولیت های خود بی توجه نباشد، در قبال مسوولیت های او بیش از حد حساسیت نشان ندهید.


تربیت کودک

اگر می خواهید زودتر به هدف های تربیتی تان برسید، آهسته و تدریجی حرکت کنید.

معمولا پدران و مادران براثر حمایت و محبت، نمی توانند کودک را بقدر کافی به خود واگذارند. در محبت کردن، میانه رو باشید، زیرا بنای تربیت متعالی براساس محبت متعادل پایه ریزی می گردد.

ما نباید کودک را «دانش اندوز» بار آوریم، بلکه باید او را در برابر صحنه ها و تجربه هایی قرار دهیم که خود بیندیشد و دریابد وگاه با احتیاط و به اندازه، او را راهنمایی کنیم تا به جای «اندیشه آموزی»، «اندیشه ورزی» را پیشه کند. ژرف ترین و پایدارترین آثار تربیتی، در غیرمستقیم ترین روش های تربیتی است.در تربیت اصیل، الگوهای عملی، مۆثرتر از آموزش های گفتاری می باشند.اصیل ترین روش های تربیتی، طبیعی ترین، ساده ترین و صمیمی ترین آنهاست.


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: تربیتی

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

روش تشنه کردن در تربیت

گردآوری شده توسط مجله خانواده ممتاز نیوز


در دیدگاه سنتی، عموماً برداشت از تربیت عبارت بود از رام کردن، عادت دادن، مطیع بی چون و چرا بار آوردن، بردن ، و شکوفا کردن استعدادها ؛ ولی در دیدگاه مطلوب امروزی، تربیت به منزله رها کردن آگاهانه، ترک عادت دادن، رفتن و زمینه سازی شکوفایی استعدادهاست.


تربیت کودک

همواره نهادهایی وجود داشته اند و دارند که هر عضو جامعه، به ویژه نسل های نورس ارزش ها، باورها، مهارت ها، دانش ها را از آنها فرا می گیرند و تحت تأثیر فرآیند آن نهادها، تربیت می پذیرند که آن نهادها عبارت اند از:

۱ – نهاد خانواده که از قدیمی ترین نهادهای بشری است و مهمترین هدف و کارکردش تربیت فرزندان است.


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: تربیتی

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

چگونه کودکانمان را مسئولیت پذیر تربیت کنیم ؟

شاید با خودتان فکر کنید که «پس کی پسرم می‌تواند اتاقش را خودش جمع کند!» یا «روزی را می‌بینم که دخترم لباس‌هایش را مرتب در کمد بگذارد؟!» وقتی ریخت و پاش و بی‌نظمی و بازیگوشی فرزندتان را می‌بینید شاید فکرش را هم نکنید که همین‌ها روزی از پس کارهایی که به آنها محول می‌شود، بربیایند.

ra4 2449 چگونه کودکانمان را مسئولیت پذیر تربیت کنیم ؟

به طور کلی مسئولیت پذیری یعنی قابلیت پذیرش و به عهده گرفتن کاری که از کسی خواسته شده است. البته مسئولیت با وظیفه تفاوت دارد، وظیفه کاری است که یک نفر به دیگری محول می کند و باید حتما انجام بگیرد. اما وقتی از کسی خواسته می شود مسئولیتی را بپذیرد، باید برای او کاملا مشخص شود موضوع درخواست چیست و در برابر به عهده گرفتن آن، چه چیزی به دست می آورد.


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: آموختن مسئولیت پذیری به کودکان, تربیت کودک, چطور مسئولیت پذیری را به کودکان آموزش دهیم؟, چطور نکات تربیتی را در مورد بچه‌ها اعمال کنیم؟, چگونه فرزندان مسئولیت پذیر داشته باشیم‏, چگونه کودکان خود را مسئولیت پذیر بار بیاوریم؟, چگونه کودکی مسئولیت پذیر تربیت کنیم؟, چگونه میتوانیم کودکان مسئولیت پذیری را تربیت کنیم؟, دانستني ها, روانشناسی کودک, کودک, متفرقه ها, مسئولیت پذیری در کودکان

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 / 4 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

بروشور

بروشور « حجاب و عفاف»

منبع : کانال سنگر مهمات فرهنگی | پاتوق جوانان انقلابی در پیام رسانی ایتا  

بهای استفاده از این محتوا اهداء سه صلوات برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و قرائت فاتحه به روح عموی شهیدم ، شهید غلامرضا زهره منش و نوه نوزادش محمد امین زهره منش و اموات طراح اثر می باشد .



موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: تربیتی

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 23 / 1 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

لیست تواشیح

10 تواشیح صوتی با موضوع « خداوند »

منبع : سایت شهید آوینی ، نرم افزار جامع تواشیح

بهای استفاده از این محتوا اهداء سه صلوات برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و قرائت فاتحه به روح عموی شهیدم ، شهید غلامرضا زهره منش و نوه نوزادش محمد امین زهره منش و اموات ارسال کننده محتوا می باشد .


 برای دریافت فایل مربوطه بر روی لینک دریافت زیر کلیک نمایید ....




موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: تربیتی

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 23 / 1 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

لیست سرودهای آوای مدرسه مقطع متوسطه اول

متن و آهنگ سرود « سرود آسمانی »

شهر پر نشاط و شور می شود
با سرود آسمانی اذان
راه روشنی دوباره تا بهشت
باز می شود به روی مردمان
لحظه لحظه می شود تمام شهر
پاک و ایمن از سیاهی و بدی
چون بهار می شود شکوفه بار
باغ مسجد از گل محمدی
باز مژده می دهد به ما اذان
وقت با خدای خوب بودن است
موقع نماز از سر نیاز
فرصتی برای پر گشودن است
ای کبوتر دلم، تو هم بیا
سوی باغ نور بال و پر گشا
با خدای مهربان سخن بگو
صبح و ظهر و عصر، مغرب و عشا

دریافت آهنگ با کلام ، بی کلام و متن سرود


 


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: تربیتی

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 23 / 1 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |

بانک نمایشنامه

تاريخ : جمعه 6 / 9 / 1398 | 19:31 | نویسنده : اکبر احمدی |

آوای مرسه

 متن و آهنگ سرود « لحظه سبز دعا »

چشمه ها در زمزمه، رودها در شستشو
موجها در همهمه، جویا در جستجو
باغ ، در حالِ قیام ،كوه ، در حالِ ركوع
آفتاب و ماهتاب در غروب و در طلوع
سنگ، پیشانی به خاك ، ابر سر برآسمان
مثل گنبد خم شده ، قامتِ رنگین كمان
ابر در حالِ سفر ، آسمان غرقِ سكوت
برسرِ گلدسته ها ، بالِ مرغان در قنوت
كاسة شبنم به دست ، لاله می گیرد وضو
بیدها گرمِ نماز ، بادها در های و هو
سرو سر خَم می كند ، غنچه لب وا می كند
در میان شاخه ها، باد غوغا می كند
شاخه ها گل می كنند لحظة سبز دعا
دستها پُل می زنند ، بین دلها و خدا

دریافت


موضوعات مرتبط: مربیان ببینند
برچسب‌ها: آوای مرسه

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 / 9 / 1398 | 19:10 | نویسنده : اکبر احمدی |
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.