اگر می خواهید همیشه سالم و شاداب باشید ...
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3140
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21977
بازدید ماه : 196366
بازدید کل : 1608045
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 20 / 12 / 1394

اگر می خواهید همیشه سالم و شاداب باشید ...

1-  در نظر داشته باشید آنچه امروز می خورید در احساسی كه فردا خواهید داشت مؤثر است ، بدین سان انجامبرنامه ی غذایی سالم یا ناسالم برمیزان نیروی حیاتی و انرژی شما در روز بعد تأثیر می گذارد.

2- هنگامی كه احساس خستگی و از كارافتادگی می كنید ، زمانی را به گردش و تعطیلی اختصاص دهید . این ندای خستگی رابه آسانی می توان شنید ؛ هرچند برخی ، به این ندای درونی بدن خویش گوش نمی دهند .داشتن یك تعطیلی هرچند بسیار كوتاه ، راهی مناسب برای تمدید قوایجسمی و روحی شماست.

3- درد پاها را با غوطه ور كردن آنها در محلول داغ  نمك سولفات منیزیم همراه با سه قطره روغن نعنا تخفیف دهید.پاهایتان را ماساژ دهید به نحوی كه مالش ، متمركز بر مفاصل باشد. بعد از آن ، پاها و پنجه هایتان را همراه با حركت پاها به بالا و پایین ، به مدت چند دقیقه به حالت كشش در آورید.

4- اگر به نظر می رسد كه روزهای عمرتان سریع طی می شود ؛رد پای زمان را در یك دفتر روزانه ثبت كنیدو خلاقیت خود را با بررسی یك روز كشف نمایید.

5- اگر تصمیم دارید فعالیت های فیزیكی را در زندگی تان افزایش دهید ، واقع گرا باشید. ابتدا سه بار در هفته به مدت پانزده دقیقه ورزش كنید. سپس به آرامی این مدت را افزایش دهید.

6- اگر هنگامی كه بیمار هستید و تمایل به ملاقات پزشك ندارید، از رفتن پیش یك ماساژ دهنده- زمانی كه عضلات شما سخت و دردناك هستند- اجتناب نكنید . در این حال احساس آرامش و تجدید قوا خواهید كرد.

7- خواسته های برآورده نشده می توانند به غم ، خشم و افسردگی تبدیل شوند و حتی به دوره های بعدی زندگی تعمیم یابند. زندگی بسیار كوتاه است

خواسته های تان را دنبال كنید.

8- ما می توانیم ناخود آگاه برده ی عادات خود شویم و كارهای قدیم را به همان روش قدیم هر روز انجام دهیم .هر چند وقت عادات خود را تغییر دهید . به جای غذای هفتگی و همیشگی، یك شام جدید درست كنید؛ به جای روزنامه یك داستان كوتاه جدید بخوانید ؛ به جای دوچرخه سواری قدم بزنید ؛ با این كار احساس تازگی خواهید كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: آرامش در زندگی
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی