چرا مرگ بر اسراییل می گویید ؟!!!!!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1741
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20578
بازدید ماه : 194967
بازدید کل : 1606646
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 3 / 9 / 1399

چرا مرگ بر اسراییل می گویید ؟!!!!!

❎ پاسخ به مطالب انحرافی مهدی خزعلی ❎ 


مهدی خزعلی کیست؟!!! ⬅  فرزند  آیت الله ابوالقاسم خزعلی ( ره) و. متخصص چشم پزشکی است و از منتقدان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی می باشد . تا کنون چندین بار بخاطر انتشار مطالب انحرافی بازداشت و زندانی شده است. مرحوم آیت الله خزعلی در زمان حیاتش از فرزندش مهدی اعلام برائت کرد .

آیت الله خزعلی ( ره) :

*مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند. با بعضی از علمای بزرگ صحبت کردم، فرمود دست نگه دار شاید به راه بیاید. دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمی‌کنم و حرف‌های نامناسب او را برنمی‌تابم. ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل کند، نپذیرند. با من ارتباطی ندارد ولی الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته‌است برگردد .*

.............⚠⛔⚠⛔⚠⛔.............

مهدی خزعلی منحرف در فیس بوک مطالبی شبهه آمیز درباره اسراییل نوشته که به آن جواب می دهیم : 

نوشته : {{ چرا میگیم مرگ بر اسراییل در حالیکه عراق تو هشت سال جنگ هزاران از ایرانیها رو کشت و معیوب کرده ؟!!!!  چرا میگیم مرگ بر اسراییل در حالیکه عربستان سعودی حاجیان ما رو کشته؟!!!! ⚠ چرا میگیم مرگ بر اسراییل وقتی عربها به خلیج فارس میگن خلیج عربی و اسراییل میگه خلیج فارس؟!!!! ⚠ و.......}}

✅ پاسخ به مهدی خزعلی  گمراه در جاده ضلالت : 

هشت سال با رژیم بعث عراق و صدام ملعون و آمریکا و اسراییل و انگلیس و آلمان و فرانسه و دهها کشور حامی صدام جنگیدیم و هزاران شهید دادیم .⬅ ما بین ملت شیعه عراق با رژیم بعث عراق تفاوت قائلیم. صدام ملعون هزاران شیعه عراقی را هم در کربلا و نجف به خاک و خون کشاند. ⬅ اونقدر مرگ بر صدام گفتیم که بدرک واصل شد . و حالا هم مرگ بر اسراییل میگوییم تا ساقط شود ان شاالله.✌✌✌

⛔ در مورد آل سعود خبیث و کشتار مظلومانه حجاج در مکه در دهه ۶۰ و دهه ۹۰ هم مرگ بر آل سعود گفتیم . ⬅ ما میدانیم آل سعود و آل یهود دستشان بخون حجاج ما آغشته شده ، اما متأسفانه امثال شما نمی دانید که از اسراییل حمایت کرده و با تعجب مینویسد چرا مرگ بر اسراییل می گوییم!!!!!!

⛔ مطالب دروغ درباره سید حسن نصراله نوشته اید و بشار اسد را محکوم کرده اید ، زیرا مأموریت نوکران آمریکا در ایران ، تخریب و سیاه نمایی جبهه مقاومت و حمایت از اسراییل غاصب است و شما خوب انجام وظیفه کرده اید !!!!

⛔ نوشته اید بعید میدانم اسراییل تا حالا ۴ نفر ایرانی را کشته باشد !!!!! ⬅ پناه بر خدا از جهالت و بی خبری . پس ترور دانشمندان هسته ای ایران دکتر شهریاری ، مصطفی احمدی روشن ، رضایی نژاد ، و...توسط چوخه های ترور موساد را ندیده اید ؟!!!! ➖ خون رزمندگان شهید مدافع حرم در سوریه و عراق بر گردن اسراییل خبیث نیست؟!!!!! ⬅ در حالیکه میدانیم در اتاق عملیات داعش ، فرماندهان و ژنرالهای آمریکایی و اسراییلی نشسته بودند!!!!!

⛔ نوشته اید : چرا کاسه داغتر از آشیم ؟!!! و ورزشکاران ما با ورزشکاران اسراییل مبارزه نمی کنند؟!!!! ⬅ چون اسراییل یک کشور غاصب است و ما آن را برسمیت نمی شناسیم ، پرچم آن را قبول نداریم ، کشور اسراییل از نظر ما جعلی است و اگر ورزشکاران ما با آنها بازی کنند ، یعنی غیر مستقیم ما آنها را برسمیت شناخته ایم. ➖ از طرفی ورزشکاران ما فقط برای قهرمانی مبارزه نمی کنند ، اخلاق و انسان دوستی و شرف و دفاع از مظلومان عالم در رفتار و منش ورزشکاران ما هست . ⚠ مثل شما نوکر اسراییل نیستند!!!!!

و مطالب دروغ دیگر که بافته اید تا ذهن مخاطب را گمراه کنید.

⛔ کپی کنید تا مردم چهره منافق صفتان و گمراهان و افکار منحرف آنها را خوب بشناسند!!!!!

⚠. نشر حداکثری ⚠


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: بصیرت
برچسب‌ها: بصیرت
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی