بهترین روغن های طبیعی برای چین و چروک صورت

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بهترین روغن های طبیعی برای چین و چروک صورت

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بهترین روغن های طبیعی برای چین و چروک صورت

روغن اسطوخودوس:

lavender-essential-oil اسطوخودوس

مزایای روغن اسطوخودوس برای درمان چین و چروک پوست

درمورد فواید گیاه اسطوخودوس قبلاً مقاله ای را داشته ایم پس حتما در مورد مزایای این روغن برای استرس و خواب شنیده اید. روغن اسطوخودوس برای استرس می تواند برای پوست نیز مزایایی داشته باشد. استرس اکسیداتیو می تواند به پوست اسیب وارد کند. خود گیاه دارای آنتی اکسیدان هایی است که می تواند به مبارزه با رادیکال های آزاد و کاهش استرس کلی کمک کند. این گیاه خاصیت تسکین بخشی دارد.

مرحله سوم: روغن حامل خود را انتخاب کنید

قبل از استفاده از هر اسانس، مهم است که از روغن حامل استفاده کنید.. روغن حامل می تواند شدت اسانس را کاهش دهد به طوری که پوست شما را تحریک نکند.

روغن های حامل نیز دارای مزایای مرطوب کننده اضافی هستند که برای پوستی مناسب اند.

روغن ویتامین E:

از دیدگاه تغذیه ای، ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است. حتی می تواند کلسترول را کاهش دهد. ویتامین E به عنوان یک روغن ضروری، همچنین می تواند به بهبود پوست شما کمک کند. محققان در مطالعه انجام شده در سال ۲۰۰۰ دریافتند که روغن ویتامین E نه تنها به پوست کمک می کند بلکه ممکن است با رادیکال های آزاد که می تواند منجر به سرطان پوست شود مبارزه نماید.

روغن زردآلو:

خواص زردآلو apricot

فواید روغن زردآلو برای پوست

روغن زردآلو، مانند ویتامین E و روغن دانه انگور، می تواند عناصر اضافه و تغذیه و جوان سازی را فراهم کند. در واقع، روغن زردآلو در حال حاضر دارای مقادیر بالایی از ویتامین E است. روغن از دانه های زردآلو ساخته می شود دانه ها حاوی مقادیر زیادی اسیدهای لینولئیک و اولئیک هستند که اسیدهای چرب ضروری برای پوست روشن می باشند.

طبق یک مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۲، لوازم آرایش حاوی اسید چرب روغن زردآلو، باعث می شود این روغن آرایشی برای پوست خشک مناسب باشد. اگر پوست پر چروک و خشکی دارید، این روغن حامل ممکن است برخی از مزایای اضافی را ارائه دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گیا هان دارویی
برچسب‌ها: گیا هان دارویی

تاريخ : چهار شنبه 6 / 2 / 1400 | 20:22 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.