دلم برات تنگ شده یا امام رضا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4560
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23397
بازدید ماه : 197786
بازدید کل : 1609465
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 13 / 5 / 1396




خدا راهزار مرتبه شکر
وممنونم آقا امام رضا

چه خوش بودآنروزی که پا درحرم عشقم گذاشتم
وهمه ی رویایم به واقیعت پیوست


چه خوش بود آنروزی که احساس کردم تو مرا در آغوشت جادادی

چه خوش بود آنروزی که صورتم را بردرب ورودی گذاشتم و نگاهم به ضریح وچشمان خیس اشکی است که با سوز دل میگوید

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی

نگاهم پی رد نگاه زنی است که چشمانش به سوی ضریح است،
زبان حالش دلم را سوزاند
و حاجتش را بلند میخواند....

ودلم دگر صبری ندارد وچشمانم ....
وزبانم باز می ایستد از هر ....

و درکنارتو دیگر نفسهایم به شمارش نمی افتد

با آرامش با تو سخن میگویم درد دلم را میگویم ،
حاجتم را میخواهم از تو....

نمیدانم خوابم یا بیدار ....
نماززیارت را دربارگاهت خواندم اما....
چه زود ...چه زود میگذرد روزها از پی هم ...

باید دعای وداع را زمزمه کنم با چه دلی
بادلی که زود انتظار یک میهمانی دیگر را دارد


........وحالاساعات پایانی است
وقت وداع رسیده....چشمانم خیس است خیس اشک دلتنگی ....
و باید بخوانم

باید بخوانم دعای وداع را....
دلم شکست آن لحظه ای که باید
مسیر خروج را با پاهای خسته ام طی میکردم

وچه زود دلم تنگ میشود
وحالا دلم تنگ است دلم تنگ مهمانی است
که انتظارش درروز وداع شروع شد


یا علی ابن موسی الرضا المرتضی

آقا به تو محتاجم محتاج....
کمکم کن...

التماس دعا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ویژه نامه ها
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی