آموزش ASP.NET MVC
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4404
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23241
بازدید ماه : 197630
بازدید کل : 1609309
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 21 / 6 / 1396

حالا ما یک کلاس داریم که می تونیم توش رفتارها یعنی behaviors و خصوصیات یعنی Properties رو ایجاد کنیم. من مقداری خصوصیت اضافه کردم که حراج رو تعریف میکنن. اول خصوصیت Id رو درست کردم که صرفا یک فیلد شناسه هست برای متمایز کردن یک حراج از دیگری. بعد خصوصیت های Title و Description رو درست کردم تا برای هر حراجی یک نام و توضیح داشته باشیم تا بدونیم که اسم حراج چیست و نیز بدانیم که اون حراج درباره چیست. بعد یک خصوصیت دیگری به اسم ImageUrl درست کردم که کاربران می تونن اون رو با یک آدرسی که به یک تصویر اشاره می کنه پربکنن. تصویری که کالای حراج شده رو نشون می ده. بعد ما باید بدونیم که حراج چه زمانی شروع میشه و چه زمانی پایان می یابه بنابراین من خصوصیت StartTime و EndTime رو درست کردم.

و نهایتا ما باید بدونیم قیمت حراج چقدر است، ما یک خصوصیت StartPrice درست کردیم که کاربران باید اون رو وارد کنند موقعی که حراج رو در لیست ثبت می کنن و درنهایت ما قیمت فعلی یعنی CurrentPrice که همون قیمت پیشنهادی خریداران رو نشون میده رو درست کردیم. من این CurrentPrice رو به صورت قابل نال شدن درست کردم که این رو نشون میده که ممکنه کالاهای حراج شده قیمت پیشنهادی ای نداشته باشن بخاطر اینکه ممکنه هیچ خریداری نداشته باشن. ما این مدل حراج رو همونطور که در طول این دوره آموزشی جلو میریم با ویژگی ها و رفتارهای بیشتری گسترش خواهیم داد ولی برای شروع همین کافی هست.

قبل از اینکه ما ادامه بدیم باید بگم که شاخه ی Model یک قراردادی هست برای مرتب کردن کدها. یعنی شما حتما لزومی نداره که مدل هاتون رو در این شاخه قرار بدهید. برای اینکه همه چی رو به صورت ساده نگه داریم در طول این دوره آموزشی من مدل ها رو در شاخه ی مدل درست خواهم کرد ولی بهتر این هست که این مدلها رو در یک پروژه ی دیگری دخیره بکنید و من به شما پیشنهاد می کنم که وقتی دارید پروژه های ASP.NET MVC خودتون رو درست می کنید اون کار رو بکنید. حالا که مدلمون رو درست کردیم به ویدیوی بعدی برید تا ببینید که چطوری کنترلر در عمل از مدل استفاده میکنه.

آموزش ASP.NET MVC بخش نهم

آموزش ASP.NET MVC بخش نهم

 

لینک های دانلود

http://learnsoft.ir/wp-content/themes/suffusion/icons/arrow-down.gifدانلود با لینک مستقیم با حجم 2.73 مگ

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: آموزشی
برچسب‌ها: آموزش ASPNET MVC
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی