جنگ جنگ تا پيروزي (1)
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7377
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26214
بازدید ماه : 200603
بازدید کل : 1612282
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 24 / 7 / 1398

(امام خميني)
بسم الله الرحمن الرحيم
يك سال از شروع جنگ تحميلي عراق آمريكائي بر ايران اسلامي مي گذرد. يك سال از مقاومت قهرمانانه مردم دلاور و سلحشور ميهن اسلامي در برابر تجاوزگران كافر مي گذرد. سالي كه نشان دهنده ايستادگي و استواري مردم رنج كشيده مان در برابر حملات وحشيانه مزدوران امپرياليسم و حاكي از برتري قدرت ايمان برسلاح بوده است.
انقلاب خونبار اسلامي ايران به علت جوهر مكتبي خود از همان ابتدا مورد يورش و تهاجم سلطه گگرانو اقع شد و آنان هر روز به بهانه اي درصدد برآمدند تا انقلاب را به شكست كشانيده و يا منحرف سازند. در اين ميان آمريكاي جهان خوار كه بيشترين آسيب را در اثر پيروزي انقلاب اسلامي پذيرا شده و منافع بي شمارش را در خليج فارس از دست رفته مي ديد، تلاش گسترده و همه جانبه را بر شكستن سد مقاومت مردم قهرمان ايران آغاز كرد و همه امكانات و نيروهاي خود را به كار گرفت تا شايد لااقل سرعت انقلاب را كند كرده و از سرايت آن به ديگر مناطق تحت ستم جلوگيري نمايد. اما به ياري خداي تبارك و تعالي و به همت امت بيدار ايران تمام نقشه ها و طرح هاي شيطان بزرگ اعم از به سازش كشانيدن انقلاب، محاصره اقتصادي، حمله نظامي، كودتا، تفرقه افكني در بين صفوف بهم فشرده ملت، جنگ آفريني در كردستان و گنبد، همه و همه نقش برآب گرديد و ام الفساد قرن به ناچار به چاره انديشي پرداخت تا حيله ديگري را تجربه كند و در اين بين رژيم فاشيستي عراق سخت مورد توجه امپرياليست ها قرار گرفت رژيم مزدور عراق كه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي دريافته بود كه امواج خروشان اين انقلاب شكوهمند سرانجام به سرزمين عراق هم خواهد رسيد و بنيان رژيم جور و ستم صدامي را بر هم خواهد زد، بلافاصله بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تمام همت خود را در جهت پديد آوردن مشكلات براي ايران بكار بست. صدام كافر علاوه بر مسلح كردن عناصر وابسته به آمريكا در كردستان و برخي نقاط ديگر نظير خوزستان، تبليغات گسترده اي را از طريق بغداد بر عليه جمهوري اسلامي آغاز كرد ضمن آنكه تمامي امكانات خود را هم در اختيار فرارياني نظير اويسي و پاليزبان و حتي بختيار خائن قرار داد تا آن ها بتوانند از طريق پايگاه عراق بر عليه جمهوري اسلامي ايران فعاليت نمايند. ايجاد راديو براي اين نظاميان و كمك هاي نظامي صدام به آنان از جمله اعمالي است كه صدام در اين جهت انجام داده است. اما با همه اين احوال روز به روز بر قدرت و ثبات جمهوري اسلامي افزوده شده و توانايي رژيم صدام براي سركوبي مردم مسلمان عراق كم مي شد تا آن كه سرانجام پس از مدت ها دست اندازي عراق به سرزمين ايران، كه از طريق فرستادن مزدوراني براي انفجار لوله هاي نفتي به ايران صورت مي گرفت، به دستور شيطان بزرگ وارد مرحله تازه اي گرديد.
آمريكا با پي بردن به قدرت انقلاب اسلامي و برد وسيع آن در بين مسلمانان جهان و به خصوص مردم مستضعف كشورهاي همجوار از يك سو و مشكلاتي كه عراق در درون كشور با آن رو به رو بود و بيم آن مي رفت كه در عراق نيز انقلاب اسلامي ديگري صورت پذيرد. از سوي ديگر بر آن شد تا طرح شيطاني خود را به اجرا درآورد. آمريكا مي دانست كه افغانستان داراي مشكلات خاص خود بوده و از طريق آن آمريكا نمي تواند اقدامي بر عليه انقلاب اسلامي نموده يا از تأثير انقلاب اسلامي در آنجا بكاهد. پاكستان نيز كه ار مدت ها قبل توسط نظاميان آمريكايي اداره مي شده و ديكتاتوري هاي آن منطقه قادرند تا هر حركتي را كه منبعث انقلاب اسلامي ايران باشد با پشتيباني آمريكا خنثي نمايند. بدين لحاظ هراس آمريكا از صدور انقلاب اسلامي از دو ناحيه بود. اول تركيه و دوم عراق. آمريكا براي جلوگيري از صدور انقلاب بدين دو منطقه نيز اقداماتي را به مرحله اجرا درآورد. در تركيه با ترتيب دادن يك كودتاي نظامي وسركوب و دستگيري رهبران اسلامي آنجا توسط كودتاگران تا حدي جلو خطر را گرفت و در عراق نيز كه عجز صدام از پديد آمدن قيام اسلامي آشكار شده بود.
ترفند آمريكا آن بود كه جنگي را بر ملت هاي مسلمان ايران و عراق تحميل نمايد. بدين منظور صدام براي آغاز جنگ بر عليه جمهوري اسلامي بهانه هاي واهي را دستاويز قرار داد منجمله اينكه ايران را متهم به دخالت در امور داخلي عراق نمود و در واقع صدام پشتيباني وسيع مردم مسلمان عراق از انقلاب اسلامي ايران و حمايت همه جانبه آنان از رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني را دخالت جمهوري اسلامي در امور داخلي عراق تلقي نمود.
عراق همچنين قرار داد 1975 بين ايران و عراق را كه در الجزاير به امضاء رسيده بود و بر طبق آن ايران بايستي از دخالت در امور داخلي عراق و بخصوص كمك به كردهاي آن منطقه خودداري كرده و در عوض حاكميت سه جزيره تنب كوچك و بزرگ و ابوموسي به ايران تعلق مي گرفت را نيز به عنوان بهانه اي در اين راه به كار گرفت و خواستار باز پس گرفتن يه جزيره مذكور گرديد و در واقع اين عراق بود كه اين قرارداد را زير پا نهاد. البته لازم به يادآوري است كه آمريكا نيز به علت اعتمادي كه به شاه خائن براي ژاندارمري خليج فارس داشت تمايل به حاكميت ايران در آن زمان براي جزاير داشت اما بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و خارج شدن ايران از زير سلطه ابر قدرت ها، آمريكا تصميم گرفت تا اين سه جزيره را به نوكر جديد خود صدام بسپارد و با همين بهانه ها آمريكا عراق را تحريك به جنگ با ايران نمود تا به خيال خود در عرص چند روز مقاومت مردم ايران را در هم شكسته و راه را براي نفوذ مجدد خود باز گذارند البته در اين محاسبات غلط آمريكا و صدام، ژنرال هاي فراري ارتش شاه نيز نقش فراواني داشتند و با تبليغاتي مبني بر آنكه ارتش ايران از هم پاشيده و ايران فاقد ارتش منسجم زمان شاه مي باشد سبب گرديد تا صدام و آمريكا به اشتباه افتاده و به خيال تسخير ايران در ظرف چند روز به ايران حمله نمايند.
اما ژنرال هاي شاهنشاهي فراموش كرده بودند كه اگر ايران اسلامي ارتش زمان شاه را ندارد در عوض قدرت ايمان مردم سلحشور و همراهي و پشتيباني آنان از نيروهاي نظامي صد چندان گرديده است.
ادامه دارد....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: دفاع مقدس
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی