چند کتاب پیرامون زندگی امام حسن عسکری علیه السلام
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2364
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21201
بازدید ماه : 195590
بازدید کل : 1607269
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 13 / 9 / 1398

25 عکس پروفایل تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) + متن های زیبا

مناسبتها بهترین زمان برای آشنایی بیشتر با موضوع آن مناسبت هستند مانند قراری سالیانه برای آشنایی بیشتر با موضوعی خاص.  این روزها میلاد با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام در تقویمها خود نمایی می کند. خوب است این مناسبت را قدمی برای آشنایی با امام یازدهم علیه السلام قرار دهیم. از این رو بر آن شدیم چند کتاب مفید  که در مورد ایشان در دسترس وجود دارد را به شما معرفی نماییم :

1. شیخ عباس قمی در کتاب نورانی منتهی الآمال به زندگی چهارده معصوم علیهم السلام پرداخته است. فصلی از این کتاب به زندگی امام حسن عسکری علیه السلام  اختصاص دارد. ( دانلود)

 

کتابچه خط های قرمز بمناسبت ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام

زبان:

 

 

بمناسبت هشتم ربیع الثانی سالروز میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف کتابچه خط قرمز را تولید و منتشر نموده است.
این کتابچه سبک زندگی اسلامی را با توجه به سیره خاندان اهل بیت علیهم السلام که در این کتابچه با محوریت احادیث امام حسن عسکری علیه السلام می باشد ارائه می نماید.
دانلود: 
 
 

کتاب «۲۰ منبر از دریای معارف امام حسن عسکری(ع)»

نویسنده:اخوی ،رضا

زبان:فارسی

 

 کتاب «۲۰ منبر از دریای معارف امام حسن عسکری» توسط مجمع احیا کننده یاد امام حسن عسکری(ع) تولید شد.
این کتاب که تلاش دارد کوتاه‌ترین و حساس‌ترین دوران امامت را به تصویر بکشد، در چهار فصل آشنایی با زندگانی امام، ۲۰ منبر با محوریت معارف امام، ۱۳ روایت نورانی از نور سیزدهم و در نهایت معرفی منابع مکتوب موجود پیرامون حضرت برای محققان و علاقه‌مندان تدوین شده است، توسط حجت‌الاسلام رضا اخوی روحانی با سابقه در امر تبلیغ و تدوین متون تبلیغی به رشته تحریر در آمده است.

 

 

کتاب چهره های درخشان سامرا

کتاب " چهره های درخشان سامرا"نوشته علی ربانی خلخالی توسط انتشارات مکتب الحسین ( علیه السلام ) به چاپ رسیده است.

از جمله سرفصل های این کتاب الکترونیک می توان به عناوین :گاهی به جمکران و زمانی به سامره ؛ نگاهی کوتاه به زندگانی حضرت امام هادی (ع)؛ نگاهی کوتاه به زندگانی حضرت امام حسن عسکری (ع)؛ نگاهی کوتاه به زندگانی حضرت امام مهدی (عج)؛ نگاهی به فضایل بانوی بزرگوار حضرت نرجس؛ کراماتی از آستانه سامرا؛ نگاهی کوتاه به کارنامه سیاه ستمگران در هتک حرمت بارگاه امامان نور؛ نگاهی کوتاه به تاریخچه ی سامرا از گذشته تاکنون ؛ آستانه مقدسه سامرا از گذشته تاکنون ؛ ادب زائر در آستانه سامرا؛ ستایش مولای مان امام زمان از زیارت جامعه ی کبیره  اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ویژه نامه ها
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی