گناه شناسی
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1588
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20425
بازدید ماه : 194814
بازدید کل : 1606493
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 5 / 10 / 1398

روزی انسانها دست خداست و خدا و خدا هم روزی حرام برای بندگانش قرار نداده بلکه خودشان هستند که با انتخاب خودشان رزقشان را حرام می‌کنند. حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) در این باره می‌فرمایند:

   روح الامین جبرئیل از جانب پروردگارم به من خبر داد که هرگز کسی نمیمیرد تا تمام روزی خود را دریابد پس از خدا بترسید و در طلب روزیِ با جمال (روزی حلال و پاکیزه) بپردازید و بدانید که روزی دو تا است، یکی آنکه شما طلب می‌کنید و یک روزی هم هست که آن شما را طلب می‌کند پس روزی خود را از حلال جوئید که اگر آنرا از راه حلال جوئید حلال می‌خورید و اگر از راه حلال نجوئید حرام می‌خورید و همان روزی شما گردد و از خوردن آن ناچارید.

إِنَّ الرُّوحَ الْأَمِینَ جَبْرَئِیلَ أَخْبَرَنِی عَنْ رَبِّی تَبَارَک وَ تَعَالَی أَنَّهُ لَنْ تَمُوتَ نَفْسٌ حَتَّی تَسْتَکمِلَ رِزْقَهَا فَاتَّقُوا اللَّهَ وَ اجْمِلُوا فِی الطَّلَبِ وَ اعْلَمُوا أَنَّ الرِّزْقَ رِزْقَانِ فَرِزْقٌ تَطْلُبُونَهُ وَ رِزْقٌ یطْلُبُکمْ فَاطْلُبُوا أَرْزَاقَکمْ مِنْ حَلَالٍ فَإِنَّکمْ آکلُوهَاحَلَالًا إِنْ طَلَبْتُمُوهَا مِنْ وُجُوهِهَا وَ إِنْ لَمْ تَطْلُبُوهَا مِنْ وُجُوهِهَا أَکلْتُمُوهَا حَرَاماً وَ هِی أَرْزَاقُکمْ لَا بُدَّ لَکمْ مِنْ أَکلِهَا. [۱]

_____

[۱]. امالی صدوق مجلس ۴۹ حدیث ۱

https://nidamat.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: گناه شناسی
برچسب‌ها: گناه شناسی
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی