تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2434
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21271
بازدید ماه : 195660
بازدید کل : 1607339
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 7 / 10 / 1398

خیلی ها آدم حسابی بودند خوب شروع کردند آخر کار خراب کردند . وقتی می گویئم زبیر و طلحه بعضی ها خیال نکنند اینان یک مشت آدم های لات بی سر و پای چاقو کش خیابان بودند . نه ، زبیر صیف الاسلام است زبیر از چهارده سالگی در خدمت پیغمبر بوده است !! زبیر یکی از کسانی است که افتخار داشت در تشیع جنازه ی حضرت زهرا سالام الله علیها شرکت بکند طبق وصیت خانوم سلام الله علیها .

زبیر از بچگی با حضرت علی علیه السلام بزرگ شده است مولارو بیشتر از همه می شناخت اما همین انسان کارش به جایی رسید که مجبور شدند بدون ازن امیرالمومنین علیه السلام او را بکشند تا جامعه ی اسلامی از شرش خلاص شود حالا مولا به بالینش آمده است . حضرت از سقوط خواص خیلی رنج می برد چون سقوط خواص غیر سقوط عوام الناس است . عوام لناس از پله ی اول و دوم می افتند شاید پاهایشان بشکند طوری نیست خوب می شود . اما خواص زمانی که بر روی پله ی هزارم و ده هزارم و صد هزارم می ایستند و زمانی که می افتند دیگر چیزی از آنها باقی نمی ماند .

بدیحی ترین اثرسقوط خواص این است که به انکار مسلمات می افتند . نعوز به الله . یعنی : نمی گویند امام زمان را قبول ندارم اصلا” امام زمان را انکار می کند نمی گویند : من قیامت را قبول ندارم می گویند : اصلا” قیامتی نیست . چنانکه سر مطهر حضرت اباعبداڶله علیه السلام مقابل یزید پلید بود با آن بازی می کرد و شعر می خواند !! بالا رفتن یک زره یک زره است مرحله به مرحله و پله به پله است و خیلی هم زحمت دارد اما سقوط آنی است قله ی اورس مرتفع ترنین قله ی دنیا است .

سعود به این قله چقد زمان می برد حد اقل دوماه ، سفوط از این قله چقدر زمان می برد ؟ تنها هیجده ثانیه . حجت برماح تمام شده است ، آیات و روایات را شنیدید ، وظایف خود را می شناسیم ، خوبانی را دیده ایم ، حجت همه جوره برما تمام شده است . حالا اگر گرفتار ضلالت بعد از هدایت شویم یک جور سم فسادی می شویم که دیگر نمی شود ما را جمع کرد . خدایا بعد از اینکه نور هدایت بر قلوب ما تابید نکند گرفتار زیغ و گمراهی شویم . جناب کمیل این نخعی سلام الله علیک از اصحاب سر امیرالمومنین است می گوید : نیمه شبی بود با مولا از مسجد کوفه آمدیم بیرون درون شهر می رفتیم .

خواستیم از کنار خانه ای عبور کنیم شنیدیم صاحب خانه دارد قرآن می خواند آیه ی نهم سوره زمر .عجب قرآن خواندن دلربایی چه صوت هزینی ، مولا گفت : کمیل بیا بریم این آخرش کار را خراب می کند و جهنمی می شود . وقتی که خوارج علیه امیر المومنین خروج کردند آقا نصیحت شان کرد و فرمود : اصلحه خود را زمین بگذارید ، گوش ما برای شنیدن حرف های شما آماده است صلاح بردارید ، صلاح برمی داریم . بجنگید ، می جنگیم .

اصلا” فایده نداشت اصلحه برداشتند و جنگ خوارج برپا شد مولا زد و اینان را تار و مار کرد بعد کمیل می گوید : داشتیم بین سرهای بریده می چرخیدیم یک مرتبه امیر المومنین سر شمشیرش را بر روی یکی از سرهای بریده قرار داد و یک نگاهی به من انداخت و فرمود : ای کمیل این همان است هااا!! . پیغمبر فرمود : من بعد از خود در مورد امتم می ترسم یکی از آنها این است : هدایت نوری است که خدا به هر کسی نمی دهد حالا این نور را بر قلب شما تابانده است بر سرتان منت گذاشته است اگر این تعمت را پس بزنید کفران نعمت بکنید و گرفتار ضلالت بعد از هدایت شوید دیگر هیچ جوری نمی شود شما را جمع کرد جم ملعون که خودش در مبارزات نقش داشته است در جبهه چند بار تا مرز شهادت پیش رفته است فرار کرده است رفته لند و اخیرا” در یکی از شبکه های ماهواره ای در آمد و دهان نجس خود را باز کرد و امام زمان(عج) را از بیخ انکار کرد .

خدایا نکند ما گرفتار ضلالت بعد از هدایت شویم که اگر اینطور باشد ما هم شبیه زبیر خواهیم شد . مولا بر بالای سر زبیر آمد شمشیر زبیر را از روی زمین برداشت فرمود : این شمشیری را ببینید با بقیه ی شمشیرها یکی نیست به قدری این شمشیر غبار غم را از چهره ی پیغمبر زدود به قدری این شمشیر به اسلام خدمت کرد . بقدری این انسان اوج گرفته بود که مولا فرمود : زبیر همواره از ما اهل بیت بود تا جایی که پسرش عبدالله بزرگ شد و او را به فساد کشید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: منبرها
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی