مناجات و توسل جانسوز _ ویژۀ دعایِ عرفه _ حجت الاسلام استاد میرزامحمدی
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7150
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25987
بازدید ماه : 200376
بازدید کل : 1612055
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 12 / 10 / 1398

*همین اولِ دعا میگم:امیری حسین و نِعمَ الامیر ..تا عمر داریم به نسخۀ امام رضا عمل می کنیم،فرمود إِنْ کُنْتَ بَاکِیاً لِشَیْ ءٍ فَابْکِ لِلْحُسَیْنِ،اگه بخوام با تو هم مناجات کنم خودشون دستور دادن اول بر ابی عبدالله گریه کنم ... اصلاًما بدونِ گریۀ بر اربابمون بلد نیستیم با تو مناجات کنیم،امیری حسین و نعمَ الامیر .. چه قدر خوب میشه دمِ مردنم آقا به ما بگه عجب گدایِ خوبی داره میاد دیدنِ من ... هرکی میخواد خودشو معطر کنه به قولِ امام رضا فرمود بویِ بدّ گناهان آبروتونو برده ... هر کی میخوادبویِ گناها آبروشو نبره نزد ملائکه و اولیاء الهی استغفار کنه ... حضرت رضا فرمود : تَعَطروا بِالاِسْتِغْفار ...*

أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الَّذِی لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ ... *کِی میخوای این دلِ مردۀ منو زنده کنی؟ أَمَاتَ قَلْبِی عَظِیمُ جِنَایَتِی من با گناه کاری کردم که دلم بمیره ... فَأَحْیِهِ بِتَوْبَةٍ مِنْكَ ... اگه تو امروز روتو به ما برنگردونی ، تمومه ...

الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ ذُو الْجَلاَلِ وَ الْإِكْرَامِ‏ حاجیا اونجا دارن لَبِیک میگن .. اما امروز خدا به شما لبیک میگه ... حضرت صادق فرمود هر بندۀ مومنی که خدا رو با این اسمُ لقب صدا بزنه (یا ذَا الْجَلاَلِ وَ الْإِكْرَامِ‏) بلافاصله ندا میاد لبیک ... چی میخوای بندۀ من ...؟ دستِ گداییت رو بیار بالا اولِ دعا ، آخر دعا همۀ خواسته ام اینه :

الهی العفو .....

پاک است خدا ولی گدا آلوده

دیدن همه رویِ مرا آلوده

هرچند که نیست مثلِ ما آلوده

فرمود بیا بیا بیا آلوده

فرمود بیا که آمدم ،پس لبیک

امروز که میهمان شدم پس لبیک

*خوش به حالتون که شماها راحت میتونید گریه کنید،حاجیا دورِ کعبه طواف میکنن و میگنلَکَ لبیک،کی میشه ما دورِ آقامون طواف کنیم و بگیم لبیک ...*

ما آمده ایم اهلِِ خدا برگردیم

ما سنگ شدیم طلا برگردیم

جا هست برایِ همه یا برگردیم

وقتی کرمت هست چرا برگردیم

در وا نکنی آبرویم میریزد

اعطا نکنی آبرویم میریزد

*مردم به یه امیدی به ما التماسِ دعا گفتن*

من غافلُ بی عار نبودم هرگز

من این همه بیمار نبودم هرگز

اینقدر گرفتار نبودم هرگز

ای کاش گنهکار نبودم هرگز

در باز کن عبدِ نگران آمده است

جاماندۀ ماهِ رمضان آمده است

این عدۀ تحبس الدعا پس چه کنند؟

گر جود نیاری فقرا پس چه کنند

بی لطفِ تو این چند گدا پس چه کنند

این کرببلا نرفته ها پس چه کنند ...

*ندیدنش یه دردِ اما دیدنش هزار دردِ ...*

ما طیفِ حسینیم حسنی عبدِ توایم

ما را بزنی یا نزنی عبدِ توایم ...

*اگه از درِ خونتم برونی دیگه نمیرم،یه سالِ منتظرِ نشونیِ عرفه بودم*

روزِ عرفه زجنسِ شبهایِ خداست

از حیثِ اجابت حرمِ کرببلاست

هنگامِ ملاقاتِ گدا با مولاست

رمزِ به خدا رسیدنش یازهراست

روزِ عرفه روزِ حسینی شدن است

روزِ غمُ غصه بر شه بی کفن است

سوگند به چشمانِ ترِ اربابم

سوگند به میرِ لشگرِ اربابم

سونگ به زیرِ حنجرِ اربابم

تا روزِ حساب نوکرِ اربابم

امروز سر خان حسین آمده ام

امروز به احسانِ حسین آمده ام

*چقدِ امروز گریه کرد برا مسلم ابن عقیل،مثلِ دیروزی همه بارِ سفرشونو بستن،مشکاشونو تو مکه پرِ آب کردن برن سمت عرفات و مشعرُ منا ... اما دیدن یه حاجی دستِ زنُ بچه شو گرفته ... از مکه داره میره بیرون .... کجا داری میری ...

دستِ گداییت رو بیار بالا،بدونِ اشک الهی العفو بی نمکه

پیغمبر فرمود هر وقت بندۀ مومنی دستِ گداییش رو اونقده بالا بیاره درِ خونۀ خدا که از سرُ گردنش بالاتر بیاد،خودِ خدا به ملائکه میگه من حیا میکنم این دستا رو دستِ خالی برگردونم...

 

بینِ این حاجی و اون حاجی،شباهت ها و تفاوت هایی هست ، حاجی ها آخرین عملی که انجام میدن حَلق میکنن،مویِ سرشونو میتراشن ... این حاجی هم همین کار و کرد ...

او به جایِ موی سر ، سر میدهد

بالحسین الهی العفو ..

دانلود مداحی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: روضه
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی