تشخیص سرطان پستان
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2502
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21339
بازدید ماه : 195728
بازدید کل : 1607407
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 13 / 10 / 1398

گوگل یک سیستم جدید هوش مصنوعی نوین توسعه داده است که می‌تواند با دقت بسیار بالایی تورموهای سرطان پستان را شناسایی کند. اگرچه دستگاه‌های ماموگرافی بهترین ابزار تشخیصی برای تشخیص سرطان پستان به شمار می‌روند، اما یک ابزار غربالگری مناسب نیستند؛ زیرا پزشکان ممکن است توسط این دستگاه‌ها در برخی موارد نتوانند حضور تومورهای سرطانی را به درستی تشخیص دهند.

طی این مطالعه پژوهشگران برای آموزش این سیستم به آن داده‌های ۱۰۰ هزار دستگاه ماموگرام را وارد کردند و سپس آزمایش بر روی افراد را آغاز کردند. این پژوهشگران پس از انجام آزمایش بر روی افراد دریافتند سیستم تشخیصی مبتنی بر هوش مصنوعی یادشده می‌تواند موارد ابتلا به سرطان پستان را با ۹.۴ درصد خطای کمتر در مقایسه با پزشکان تشخیص دهد. 

"دومینیک کینگ" (Dominic King) یکی از پژوهشگران این مطالعه گفت: سیستم هوش مصنوعی ما با بررسی تصاویر اسکن شده و با فناوری پیشرفته‌ای که دارد، می‌تواند به راحتی حضور تومورهای سرطان پستان را با دقت بالایی تشخیص دهد.

یافته‌های این مطالعه در مجله" Nature "منتشر شد.

 

منبع: ایسنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی