مدعیان دروغین مهدویت
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2467
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21304
بازدید ماه : 195693
بازدید کل : 1607372
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 21 / 10 / 1398

یکی از مدعیان کرامات و ارتباط با امام زمان(ع) خانم شهره حضرتی، اهل تهران با تحصیلات دیپلم است که در یک سالگی پدر و مادر خود را از دست داده و نیز سه مورد، ازدواج ناموفق در زندگی داشته است. وی در سال 1373 مدعی شد که با فرشته الهی در ارتباط بوده و ضمن جذب افراد و تشکیل کلاس ها و مجالس مذهبی به نام فرشته، بر مبنای کتابهایی در مورد کشف و شهود خوانده بود به سؤالات اشخاص پاسخ می داد و در پاسخ به پرسش های طرح شده، می گفت: «فرشته الهی می گوید». همین تظاهر به قداست باعث شد تا مریدان وی بدون چون و چرا بر اساس پاسخ های او به آن عمل می کردند و حتی کار را تا آنجا پیش بردند که در ازدواج و طلاق طبق دستور او عمل می نمودند. شهره حضرتی در سال 1375 پس از ازدواج چهارم خود با آقای دکتر صادق جاویدان نژاد که دارای دو مدرک دکتری داروسازی و استاد دانشگاه در آمریکا و ایران به مدت 17 سال بود، مدعی شد که با امام زمان(ع) ارتباط دارد و سخن وی، همان سخن امام زمان(ع) و خشم او در حقیقت، خشم آقاست. وی در ادامه فعالیت های خود در سال 1378 با حمایت های مالی همسرش به کلاردشت مازندران، عزیمت نموده و به فراخوانی عمومی مبادرت ورزید. اعضاء این گروه اکثراً با رها نمودن شغل خود به آن منطقه نقل مکان نموده و به فعالیت های ذیل پرداختند:

الف) تربیت و نیرو سازی با اهداف و گرایشات خاص که تماماً بدعت و خرافه بود و این کار را به صورت مخفیانه در محل سکونت خود واقع در شهرک نگین انجام می داد، چرا که تصمیم داشت در آینده به منظور گسترش تفکر انحرافی خویش، چهل نفر از شاگردان تربیت شده خود را در مناطق دیگری از کشور اعزام تا ضمن جذب افراد جدید، تشکیل کلاس داده و به خیال خود درس های امام حجت(ع) را تدریس نمایند؛ در همین راستا استانهای مازندران، تهران، فارس، اصفهان، کردستان و آذربایجان پس از جذب نیرو و آموزش های لازم به استان های دیگر اعزام می شدند.

ب) او با هدف ترویج تفکر انحرافی و نفوذ در جامعه، ضمن اقدام به جمع آوری کمک های مالی نقدی و غیر نقدی و فرار از اینکه مبادا به این گروه مشکوک شوند در مناسبت های مذهبی، غذا خیرات می کرد و به مستمندان، کمک مالی می نمودند و در مراسم سیاسی و مذهبی شهر حضوری فعال داشتند و در جامعه با چهره ای موجه ظاهر می شد.

ج) ایشان منزل خود در کلاردشت را به کعبه و حرم، نام گذاری کرده و این مطلب را از قول امام زمان(ع) به مریدان می گفت به گونه ای که افراد در هنگام ورود به منزل او ضمن ذکر دعا حتی پله های منزل را بوسه می زدند. شوهرش در اعترفات خود می گفت: «من درب خانه را می بوسیدم و بعد وارد منزل می شدم».

د) از دیگر اقدامات او بر پایی اردوهای مختلف و در اختیار قرار دادن برخی جزوات گمراه کننده برای حاضرین در آن، بود.

و) در اوائل آذر ماه 1385 خانم شهره حضرتی و شوهرش با حکم دادسرای ویژه روحانیت و اداره کل اطلاعات استان مازندران دستگیر و ادعای ذیل را اعتراف می نمایند:

1. اهانت و نسبت سخنان ناروا به ائمه معصومین(علیهم السلام).

2. اخاذی از مریدان بالغ بر ده ها میلیون تومان، برای ترویج و تقویت تفکرات انحرافی.

3. اهانت و افتراء به اعضای گروه و محاکمه آنان به اتهامات واهی و ضبط اعترافات با بهره گیری از مکاشفات جعلی.

4. ضرب و شتم شدید افراد بخاطر گناهان مرتکب شده برای بخشیدن خطاهای آنها، آنهم طبق دستور امام زمان(ع).

5. اغفال و القا به افراد، نسبت به اجراء دستوراتی که به اصطلاح از طرف امام زمان(ع) به او مأموریت داده شده است.

6. بدعت در احکام دین و دستورات دینی که هیچ پایه و اساس نداشته و تماماً ترویج بدعت های غلط در اعمال و سنت های مذهبی است، (مثل گفتن کلمه عشق به جای الله اکبر در نماز و یا اینکه به خانم ها عنوان می کرد که اگر شش ماه، نزد همسر خود نروید حتماً امام زمان(ع) را خواهید دید).

7. ایجاد اختلاف و فرو پاشی خانواده ها (ازدواج و طلاق افراد گروه با استناد به اینکه امام زمان(ع) به ایشان دستور داده این کار انجام گیرد).

8. اگر فردی از اعضا گروه به ادعاهای خانم حضرتی در گروه مشکوک می شد به اتهام شیطان زدگی محاکمه و به شدت مجازات می گردید.

9. به دست آوردن املاک فراوان، به وسیله بهشت فروشی به صاحبان زمین.

10. تهدید به قتل نسبت به افرادی که دروغ بودن کارهای حضرتی، برای آنان قطعی می شد.

11. القای این مطلب ساختگی که مراجع معظم تقلید و بویژه مقام معظم رهبری اجازه ندارند ارتباط خانه حضرتی با حضرت حجت(ع) را افشاء نموده و دستور دارند که در مجامع و مجالس این ارتباط را تکذیب نمایند.

12. ادعای آن که امام زمان(ع) از گوش چپ با ایشان صحبت می کند و آنچه از دهان وی خارج می شد حرفهای امام زمان است در حالیکه خودش در اعترافاتش اعتراف کرده که این طور نبود و وی حرف های دلش را می گفته است.

بعد از افشای شیطانی بودن افکار و اقدامات دروغین خانم حضرتی، قبول این مطلب برای مریدان وی، بسیار سخت بود بخصوص این که بسیاری از آنها به ظاهر متدین و نزدیک به بیست سال مرید استاد بودند، این امر به گونه ای بود که در همان جلسه اول روشن شدن موضوع فریب کاری این زن، به شدت بهم ریخته و شوک روانی فوق العاده ای به آنان وارد شد.

شهره حضرتی در شروع اعترافات خود می گوید: «حتی من بنده هم نیستم چرا که اگر بنده خدا بودم از این غلط ها نمی کردم؛ من به مریدهایم می گفتم دروغ گفتن بسیار کار بدی است در حالیکه خودم بزرگترین دروغ گو بودم و راهم بسیار کج بود، حتی از دست خودم بیچاره شدم، من می خواستم خودم را از حس حقارتی که داشتم رها کنم ولی، بد راهی رفتم». او بیان داشت: «مریدان هنوز نمی دانند من چه موجود کثیفی هستم و حال می خواهم توبه کنم». از گله هایی که ایشان در اعترافات میان داشت این بود که اگر از روز اول مانع فعالیت های من می شدند کارهای غلط من، بیست سال طول نمی کشید.1

او در بخشی دیگر از اعترافات خود بیان می کند که قصدم معروف کردن خودم بودم، لذا خانه من هم باید مثل کعبه می شد و از اینکه مریدان، دیوارهای منزل مرا بوسیده و سجده می کردند و به حرف من گوش می دادنند، احساس خوبی پیدا می کردم.

شوهر ایشان، آقای دکتر جاویدان نژاد نیز در بخشی از اعترافات خود اظهار داشت: « دامنه خیالات این خانم و خیال بافی های او درباره ارتباط با امام زمان(ع) باعث شد تا علاقه من به او بیشتر شود تا جایی که حاضر شدم اموال و منزل خود را به نام ایشان کنم و حرکات، رفتار و انتقادات وی را هرچه بود در بست قبول می کردم. هیچ وقت فکر نمی کردم بخاطر شوقی که برای خدمتگذاری به مردم و دین و کشورم از آمریکا به ایران آمدم، حالا خودم عامل ضربه فرهنگی به این انقلاب عزیز باشم. حتی او به نام اسلام و امام زمان(ع) چندین بار مرا کتک زد و من چون شیفته او بودم فکر می کردم اقدامات وی همه از سوی امام زمان(ع) و برای تزکیه و تربیت من است. باور نمی کردم که ایشان اصلاً خطا بکند در حالی که خودش اسیر شیطان بزرگی بوده که همه ما را به بازیچه گرفته و بخاطر نیت های پلیدش، بدعت ها و انحرافاتی کرد که تماماً مخالف قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) بود.

نتیجه گیری

همان گونه که قبلاً اشاره شد، برخی از مدعیان برای اینکه خودشان را بزرگ جلوه دهند، از نام مقدس امام زمان(ع) استفاده ابزاری کرده و مدعی ارتباط می شود و با اغفال کردن مریدان و دستورات خلاف شرعی و حذف معیارهای مذهبی، بجای اینکه آنها را دعوت به خدا و دین خدا بکنند به خود و اعمال ناشایست خود دعوت می کنند که نتیجه این گمراهی چیزی بجز پشیمانی و خسارت در دنیا و آخرت نیست. بنابراین بر همه مشتاقان حضرت ولیعصر(ع) لازم است که در این خصوص با احتیاط بیشتری برخورد کنند.

*. معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تصصی مهدویت.

. این مطلب قابل توجه افرادی است که در جستجوی معارف اسلامی هستند تا گرد این افراد نروند، همچنین و بی تفاوتی برخی از مسئولین و اندیشمندان که باعث رشد این گونه شیادان هم می شوند، خود جای تأمل و گله دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: مدعیان دروغین
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی