ناسا به دنبال ارسال مریخ نورد جدید
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 248
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19085
بازدید ماه : 193474
بازدید کل : 1605153
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 25 / 10 / 1398

پس از فرود موفقیت‌آمیز و دستاوردهای مریخ‌نورد کنجکاوی در سیاره سرخ، ناسا قصد دارد تا سال 2020 مریخ‌نورد دیگری را راهی این سیاره کند.

«مایکل میر» محقق ارشد برنامه اکتشافات مریخ ناسا، ساختار مریخ‌نورد جدید را مشابه کنجکاوی (Curiosity) عنوان می‌کند که با استفاده از ابزار پیشرفته‌تر به جستجوی نشانه‌هایی از حیات می‌پردازد.

«میر» در خصوص سرنوشت کنجکاوی همزمان با آغاز مأموریت مریخ‌نورد جدید گفت: مریخ‌نورد فرصت (Opportunity) ماه جاری دهمین سالگرد حضورش در سیاره سرخ را جشن گرفت، بنابراین تا سال 2020 نیز قطعا کنجکاوی به تحقیقات خود در کنار مریخ‌نورد جدید ادامه خواهد داد.

محقق ارشد برنامه اکتشافات مریخ ناسا، موفقیت هند در پرتاب موفق مدارگرد مریخ (MOM) را دستاورد علمی خارق‌العاده‌ای بخصوص برای هند توصیف کرد.؛ پیش‌بینی می‌شود که این مدارگرد سپتامبر 2014 به مدار سیاره سرخ برسد.

وی همچنین از برنامه ناسا برای رهگیری مستمر زباله‌های فضایی و بررسی طرح‌های مختلف برای مقابله با این مشکل روبه گسترش خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: دانستنی ها
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی