تأمین نفت، دلیل قدرت‌های آسیایی برای افزایش تعاملات با ایران
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1491
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20328
بازدید ماه : 194717
بازدید کل : 1606396
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 3 / 11 / 1398

اخبار بین الملل - او ادامه داد: قدرت‌های بزرگ آسیایی از جمله چین، روسیه، ژاپن و هندوستان نقش  و جایگاه ویژه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران  در منطقه قائل هستند و به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده حجم تعاملات و کیفیت روابط این کشور‌ها با ایران بهبود یافته  که تحقق این امر هم قاعدتا به نفع  کشورمان  خواهد بود.

مقتدایی تاکید کرد: با توجه به اینکه عمدتا کشور‌های بزرگ آسیایی همچون روسیه،چین و ژاپن سهم قابل توجه نفت خود را از خلیج فارس تأمین می‌کنند، تلاش آنها بر این است که روابط قوی و گسترده‌ای را با کشورمان به عنوان بزرگ‌ترین قدرت در منطقه خلیج فارس و مشرف بر آبراه بین‌المللی تنگه هرمز برقرار کنند.

 

کارشناس مسائل بین الملل بیان کرد: جایگاه جمهوری اسلامی ایران  به عنوان قدرت منطقه ای طی هفته های اخیر به شکل فزآینده‌ای ارتقا یافته است،  این جایگاه بویژه بعد از هدف قرار دادن بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا، در منطقه و بین کشور‌های محور مقاومت افزایش چشمگیری داشته است.

او در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد جمهوری اسلامی ایران وارد دوران جدیدی در عرصه سیاست خارجی شده که اگر از آن به صورت دقیقی در سطح دیپلماتیک بهره برداری شود برای خاتمه دادن به تحریم‌های یک جانبه ایالت متحده آمریکا می تواند کار ساز باشد، در همین راستا هم آثار همکاری  های اخیر اقتصادی میان ایران ، چین، هند و روسیه به خوبی قابل مشاهده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی