دانشگاه شیراز بر اساس سوابق تحصیلی دانشجوی استعداد درخشان می‌پذیرد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2900
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21737
بازدید ماه : 196126
بازدید کل : 1607805
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 17 / 11 / 1398
برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹؛
 
دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه‌های دولتی بر اساس سوابق آموزشی- پژوهشی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ در مقطع كارشناسي ارشد دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه‌های دولتی بر اساس سوابق آموزشی- پژوهشی و انجام مصاحبه علمی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ در مقطع كارشناسي ارشد دانشجو پذیرش می‌کند.
 
بنابراین گزارش، دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، غیر دولتی- غیر انتفاعی، علمی-کاربردی و فنی -حرفه‌ای و پردیس‌های خودگردان و آموزش‌های الکترونیک سایر دانشگاه‌ها به استثنای دانشگاه شیراز مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.
دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد‌های درسی، به لحاظ میانگین جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته هم روردی خود باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان مشروط به عدم تکمیل ظرفیت توسط پانزده درصد اول می‌باشد. تبصره دانشجویان واجد شرایط باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی خود دانش آموخته شوند.

دانشگاه می‌تواند دانشجویانی را که در مدت نیمسال فارغ التحصیل می‌شوند و به لحاظ میانگین نمره جزوه پانزده درصد برتر هم رشته هم ورودی خود باشند، بصورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی