تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1876
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20713
بازدید ماه : 195102
بازدید کل : 1606781
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 22 / 11 / 1398
۲۲ بهمن ۱۳۹۸،‏ ۰:۵۸
کد خبرنگار: 2254
کد خبر: 83670119

 

مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اسلوونی برگزار شد

بلگراد- ایرنا- مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در لوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار گردید.

به گزارش ایرنا، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شامگاه دوشنبه طی مراسم باشکوهی با حضور شماری از مقامات و مسئولین سیاسی و اقتصادی، شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی، علمی، دانشگاهی و رسانه‌ای، مدیران و نمایندگان نهادهای اقتصادی و شرکت‌های بزرگ اسلوونی، سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم و هموطنان ایرانی در لوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلوونی آغاز شد، «کاظم شافعی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی طی سخنانی ویژگی ها و شعارهای انقلاب اسلامی ایران را که مبتنی بر اسلام‌خواهی، صلح‌طلبی، استقلال و آزادی‌ بود، تشریح کرد.

شافعی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران، تشدید تنش ها و اقدام تروریستی اخیر این کشور  که منجر به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شد، افزود: در زمانی  که تنش‌ها بین ایران و آمریکا بالا گرفته بود، سقوط هواپیمای اوکراینی، دل تمامی هموطنانم را در ایران و اقصی نقاط جهان به درد آورد و سخت اندوهگین و غمگین ساخت.

وی در ادامه اظهاراتش به تضعیف برجام و توافق هسته ای به عنوان یکی از موفق ترین نمونه های کارکرد موفق دیپلماسی به واسطه خروج آمریکا و در سایه تهدیدات این کشور علیه سایر کشورها و شرکت های حتی اروپایی اشاره و اظهار کرد: این امر سبب شد که ایران ناگزیر به کاهش تدریجی تعهدات در راستای توازن بخشیدن به تعهدات و منافع در این توافق گردید.

شافعی ضمن اشاره به سیاست اصولی دولت ایران مبنی بر پرهیز از هرگونه خشونت و جنگ و نیز بهره گیری از ابزار و ظرفیت دیپلماسی و دیالوگ برای حل اختلافات و مشکلات موجود، اضافه کرد: تأکید تهران بر حل و فصل مسائل منطقه از مسیر تعامل و گفت و گوی سازنده توسط خود کشورهای منطقه است و «طرح صلح هرمز» در همین راستا از سوی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید.

سفیر کشورمان در ادامه، ضمن خاطرنشان ساختن مناسبات دوستانه، متعادل و پایدار مبتنی بر احترام متقابل میان  ایران و اسلوونی و اراده مقامات عالی دو کشور جهت توسعه مناسبات دوجانبه، به تداوم رایزنی های سیاسی دو کشور در سطح وزرای امور خارجه در لوبلیانا اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی لازم برای گسترش همکاری‌های فی‌مابین از طریق اجرایی شدن موافقت‌نامه اقتصادی و برگزاری نخستین کمیسیون مشترک اقتصادی و اعزام هیأت‌های اقتصادی بین دو کشور طی سال جاری میلادی، پیش‌بینی شده است.

کاظم شافعی در پایان سخنان خود با مخاطب قرار دادن هموطنان ایرانی مقیم اسلوونی اظهار کرد: کشور عزیزمان طی سالی که سپری شد با مجموعه ای از حوادث تلخ و شیرین روبرو شد. وحدت و یکدلی و احساس مشترک تمامی ایرانیان با هر گرایش و عقیده‌ که در تشییع پیکر سردار سلیمانی متبلور گشت، به رغم تلخی و اندوه شهادت این سردار بزرگ، یادآور وحدت، همدلی و فداکاری‌های روزهای آغازین انقلاب بود وکشورمان را در قبال اهداف شوم دشمنان بیمه کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی