جزئیات انتخاب چهره‌های مردمی سال
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1260
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20097
بازدید ماه : 194486
بازدید کل : 1606165
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 27 / 11 / 1398

وی افزود: تا به حال ۱۲۰۰ چهره انتخاب شدند که ۱۲۰ چهره در دوره اول انتخاب شد و در نهایت به ۱۰ چهره می رسیم که در نظرسنجی مردمی منتخب های مردم انتخاب خواهند شد.

اوحدی همچنین افزود: امیدواریم رویکرد ما در سال ۱۴۰۰ طوری باشد که بتوانیم چهره مردمی جهانی را انتخاب کنیم.

«محسن مومنی شریف» رئیس حوزه هنری در ادامه مراسم معرفی چهره های برتر سال طی سخنانی گفت: خبرهای بد زودتر می‌پیچد و مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به سازمان صداوسیما و شبکه یک تبریک می‌گویم که بنا را بر معرفی قهرمانان و افراد خوب گذاشتند و کار شایسته‌ای انجام دادند.

مومنی شریف افزود: مردم ما امروز نیاز دارند تا مردم خوب و قهرمان را معرفی کنیم و از این طریق حالشان خوب می شود.

«مجید زین العابدین» مدیر شبکه یک سیما در ادامه نیز گفت: طرح انتخاب چهره های مردمی سال گذشته به واسطه گروه اجتماعی شبکه یک، برنامه فرمول یک و اجرای سیدعلی ضیا آغاز شد و طی آن با افرادی که گمنام بودند اما سرشار از انسان دوستی تقوا و خصایص نیک بودند آشنا شدیم. آنها بدون اینکه اراده ای برای دیده شدن داشته باشند خدا تمشیت کرد و از قاب تلویزیون دیده شدند.

وی ادامه داد: وقتی سوابق و کارهای این عزیزان را نگاه می کردم احساس کوچکی می کردم که چطور در گمنامی قصد خدمت کرده بودند. آثار اقدامات آنها ساری و جاری است. خوشبختانه این اقدام به ثمر رسید و توانستیم با همت دوستان گروه اجتماعی فرمول یک و مجری توانمند آقای سیدعلی ضیا این کار کلید بزنیم خوشحالیم امسال این طرح در ابعاد برجسته تری شکل پیدا کرده است و به اذن الله آن را افتتاح می کنیم.

«مرتضی میرباقری» معاون سیما در ادامه این مراسم گفت: رسانه ملی از سال گذشته با خلاقیت و ابتکار مدیر شبکه یک و عوامل برنامه فرمول یک دست به چنین کاری زده است و به دلیل خلوص و برکت و تلاششان سال جاری نیز امیدواریم مسیر بهتری را طی کند و ظرفیت های این کار روز به روز بیشتر شود.

وی ادامه داد: رسانه ملی باید تمامی ظرفیت خود را برای حمایت از این حرکت به میدان بیاورد و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های فرهنگی دیگر هم استفاده کنیم.

معاون سیما ادامه داد: سرمایه اجتماعی واژه ای است که می تواند سایر سرمایه ها را در کنار هم قرار دهد و مهمترینش هم بحث اعتماد و مشارکت است. سرمایه اجتماعی میانی اعتمادی است که مردم به نهادها دارند. پایه همه این سرمایه اجتماعی خُرد است.

وی در ادامه نیز بیان داشت: تقویت سرمایه اجتماعی پایه در کل کشور  یکی از هدف های این برنامه در بخش معرفی چهره های مردمی بود. کاری که از سال گذشته شروع شد و امسال و در آینده نیز بالنده تر خودهد شد بنا دارد زمینه ظهور و بروز سرمایه ای که در ایران تاریخچه دارد را مهیا کند.

معاون سیما افزود: وظیفه حاکمیت است که برای تقویت سرمایه های بنیادی خود توجه ویژه ای داشته باشد و ما نیز افتخار می کنیم که در رسانه ملی در این بخش سهیم هستیم.

در بخش بعدی این مراسم میرباقری، حاجی میرزایی زین العابدین و شریف بروی سن آمده و از چهره هایی که سال گذشته به عنوان چهره مردمی سال ۹۸ معرفی شدند تقدیر کردند. از این افراد می توان به یوسف اصلانی، عصمت احمدی، طناز بحری و ... اشاره کرد. 

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه این مراسم گفت: اولین سوالی که درباره چنین مراسمی مطرح می شود این است که این انتخاب پدیده مثبتی است؟ و آیا برای نظام تربیتی ما کار درستی است؟ بدون شک پاسخم این است که این کار یک ضرورت است. جامعه ما به این رویداد نیازمند است و مردم ما از این اتفاق انرژی می گیرند‌. 

وی ادامه داد: فراگیرترین رفتار آدم ها یادگیری است. همچنان که تنفس حیات مادی ما را برقرار می کند، حیات اجتماعی فکری و معنوی و هویت اجتماعی ما به جریان یادگیری وابسته است.

حاجی میرزایی همچنین بیان داشت: برای داشتن تصویر دقیق از آینده باید دید یک جامعه چه یاد می گیرد. هیچ تحولی در جامعه اتفاق نخواهد افتاد مگر به مدد یادگیری.

وی در ادامه این مراسم بیان داشت: برگزاری این مراسم برجسته کردن الگوهایی است که جامعه ما در آینده به آن نیازمند است و ما داریم عرصه تربیت را تقویت می کنیم و به انسان ها مجال بیشتری برای فراگیری های بیشتر می آموزیم. رویداد شهادت سردار سلیمانی الگویی کم نظیر بود. ظرفیتی که در بدرقه او ایجاد شد شور عظیمی را برپا کرد. 

وی ادامه داد: جامعه ما خوب یاد گرفته مطالبه گر باشد اما ای کاش در کنار آن روح مسئولیت پذیری تقویت شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی