تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5638
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24475
بازدید ماه : 198864
بازدید کل : 1610543
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 8 / 12 / 1398
کد خبر: 975886
نظرات: 0
تاریخ مخابره : ۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۰۶:۵۲
پاسخ کوبنده معاون ظریف به وزیر خارجه عربستان
معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان، در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح به سیاستهای یک جانبه آمریکا،عدم اجرای تعهدات آن کشور ذیل برجام و اقدامات بدخواهانه آمریکا بشدت اعتراض کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان، در سخنرانی خود در کنفرانس خلع سلاح به سیاستهای یک جانبه آمریکا،عدم اجرای تعهدات آن کشور ذیل برجام و اقدامات بدخواهانه آمریکا بشدت اعتراض کرد.محسن بهاروند، در این نشست گفت: آمریکا کشوری است که بعنوان عضو دائم شورای امنیت قطعنامه آن را نقض می کند، دیگران را به نقض این قطعنامه مجبور می کند و در عین حال از ایران انتقاد می کند که همان قطعنامه را رعایت نکرده است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در پاسخ به وزیر امور خارجه عربستان که از ایران بخاطر کمک به مردم یمن انتقاد کرده بود، گفت: این جنگی است که شما شروع کردید و همچنان ادامه می دهید.

بهاروند در پاسخ به وزیر خارحه عربستان افزود: دیگران را بخاطر اشتباه خودتان سرزنش نکنید، جمهوری اسلامی ایران همواره از مذاکره برای پایان دادن به این جنگ حمایت کرده است.شما حق ندارید به دلخواه خود با مردم منطقه رفتار کنید و انتظار داشته باشید آنها به شما پاسخ ندهند.
 

ایسنا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی