ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

پزشکی

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

پزشکی

گیاه قاصدک برای درمان سنگ کلیه و کیسه صفرا

آکاایران : در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از داروهای گیاهی که تاثیر بسیاری برای درمان سنگ کلیه و کیسه صفرا دارد آشنا بکنیم، در این مقاله میخواهیم به شما گیاه قاصدک را معرفی کنیم گیاهی که به گفته متخصصان و پزشکان برای درمان سنگ کلیه بسیار مفید بوده و با آن براحتی میتوانید از درد سنگ کلیه رهایی یابید. پس با ما در این قسمت از بخش سلامت آکاایران همراه باشید.

خواص گیاه قاصدک , فواید گیاه قاصدک , فوائد گیاه قاصدک

 

خواص گیاه قاصدک,فواید گیاه قاصدک,فوائد گیاه قاصدک,گیاه قاصدک در طب سنتی,خاصیت گیاه قاصدک,خواص دارویی گیاه قاصدک,فواید دارویی گیاه قاصدک,خواص درمانی گیاه قاصدک,مضرات گیاه قاصدک,گیاه دارویی گیاه قاصدک,فوائد درمانی گیاه قاصدک,درمان سنگ کلیه با گیاه قاصدک

 

خواص گیاه قاصدک


یکی از بیماری هایی که این روز ها بسیاری از مردان و زنان از آن رنج می برند بیماری سنگ کلیه می باشد. این موضوع در ابتدا شاید زیاد نگران کننده نباشد اما در صورتی که به موقع درمان نشود می تواند برای فرد دردسر ساز باشد.

سنگ کلیه یکی از شایع ترین بیماری ها در مردان و زنانی است که به دلیل غلیظ شدن رسوبات کلسیمی در کلیه های شان، شاهد بروز سنگ ها و کریستال های کوچک در کلیه خود هستند؛ سنگ های کوچکی که با کوچک ترین جابه جایی و حرکت آنها در مجاری ادرار درد شدیدی به بیمار غالب می شود که کنترل و تسکین آن بسیار دشوار است. با پیشرفت بیماری و افزایش درد کلیه بیمار ممکن است علائم دیگری مانند تهوع، دل درد، استفراغ، تب و لرز را نیز تجربه کند. خوشبختانه در طب سنتی و مکمل راهکارهایی برای درمان، پیشگیری و تسکین دردهای این بیماری وجود دارد که بسیاری از مبتلایان به سنگ کلیه را از مصرف داروهای شیمیایی و انواع مسکن ها بی نیاز می کند.

سنگ کلیه و کیسه صفرا معمولاً از نمک‏های معدنی موجود در ادرار ساخته می‏شوند. علت تشکیل این سنگ‏ها معمولاً ناشناخته است.

عبور سنگ‏های بزرگ از مجاری ادراری، درد خیلی زیادی دارد.

متاسفانه این سنگ‏ها اغلب برای مدت طولانی و به‏طور مزمن وجود دارند، بنابراین تنها راه خلاصی از این مشکل، پیشگیری از بروز آن است.

یک روش طبیعی برای جلوگیری از تشکیل مجدد این سنگ ها، استفاده از گیاه قاصدک (Dandelion) است.

این گیاه برای مقابله با مشکلات گوارشی، سنگ کلیه، عفونت های مجاری ادرار، یبوست و غیره موثر عمل می کند.

این گیاه بی ادعا همه جا پیدا می شود و خواص فوق العاده ای دارد. در این مطلب شما را با این معجزه گر طبیعی و روش استفاده ی آن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: پزشکی
برچسب‌ها: پزشکی

تاريخ : یک شنبه 27 / 6 / 1394 | 7:27 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.