تعطیلی مدارس و مسابقات ورزشی سراسر کشور برای مهار کرونا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3781
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22618
بازدید ماه : 197007
بازدید کل : 1608686
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 10 / 12 / 1398

پیک اصلی ابتلا به کرونا در هفته آینده است

نمکی گفت: نشستی در خدمت عزیزان ستاد ملی مبارزه با کرونا داشتیم و باید بگویم اگرچه بخش های بیمارستانی را آماده کرده و تجهیزات را به میدان آورده ایم اما هفته سختی پیش رو داریم اما با توجه به مطالعات اپیدمیولوژیک روند را به گونه ای می بینیم که پیک اصلی بیماری در هفته آینده است اما مردم نباید وحشت کنند و قرار نیست خودمان را ببازیم و با هوشمندی مردم و با در صحنه آمدن دست اندرکاران و رسانه ها و اشراف مدیریان ملی ما پیک آتی را تحت کنترل قرار خواهیم داد اما مردم در جریان روند آتی بیماری باشند.

وزیر بهداشت گفت: از مردم می خواهم از ترددها پرهیز کنند و این اولین درخواست من به عنوان وزیر بهداشت است. ما چیزی به عنوان قرنطینه شهرها نداریم و آن را علمی نمی دانیم اما کنترل رفت و آمدها در دستور کار خواهد بود و مردم فقط در ضرورت سفر کنند و ما با ابراز شرمندگی در ورودی شهرها افراد مشکوک را به قرنطینه یا مراکز درمانی خواهیم برد.

تعطیلی سه روزه مدارس کل کشور

او ادامه داد: کلاس های دانشگاه ها تا پایان هفته تعطیل هستند و پرسنل و استادان به صورت مجازی امور آموزشی را ارائه می دهند همچنین تمام مدارس سراسر کشور تا پایان هفته آینده تعطیل خواهند بود. فعالیت های ورزشی تعطیل و مسابقات فوتبال بدون تماشاگر برگزار می شود و اجتماعات و مواردی مثل اعتکاف لغو شد.

نمکی گفت: مقرر شد تا سامانه ۴۰۳۰ را گسترده تر و تکمیل تر کنیم و کردم بتوانند دسترسی سهل تری به این سیستم داشته باشند.

مرخصی زندانیان مبتلا به بیماری زمینه ای تا پایان نوروز

وزیر بهداشت درباره مرخصی زندانیان گفت: زندانیان بی خطر و کم خطر و محکومان مالی و مبتلایان به بمیاری های زمینه ای با همکاری معاونت بهداشتی و پس از تایید صحت تا پایان نوروز به مرخصی بروند.

نمکی گفت: قرار شد ماسک و موادضدعفونی با تولید سه شیفت در کارخانه ها بعد از اینکه نیاز ما را در مراکز دولتی برآورده کرد از شنبه در داروخانه های خصوصی توزیع شود و امروز یک هواپیما شامل تجهیزات محافظتی و ماسک N95 بارگیری و وارد کشور خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت:  با شیوع کرونا در چین همکارانم و بقیه دستگاه ها را متوجه خطر ابتلا به بیماری در ایران کردم و و پیشنهاد قطع پروازها را دادم و صادرات ماسک ممنوع شد و همکارانم را بسیج کردم و اما بسیاری از دستگاه ها جزع و فزع و پیام من را جدی نگرفتند تا صدای پای کرونا را شنیدیم اما خوشبختانه همه کارخانه ها ماسک و مواد ضدعفونی را سه شیفت تولید می کنند و هفته آینده به وضع تعادل خواهیم رسید و به سازمان غذا و دارو ابلاغ کردم تا سرزیر میزان مصرفی در بخش های دولتی در داروخانه ها توزیع شود.

تولید انبوه کیت های ایرانی تشخیص کرونا در ۲ روز آینده

نمکی درباره خبر تولید کیت تشخیص کوودید ۱۹ اظهار کرد: ما منتظر تاییده‌های جهانی کیت تشخیص کرونا نمی‌مانیم همانطور که چینی‌ها برای پروتکل درمانی منتظر مراجع بین المللی نماندند و سازمان غذا و دارو و ادراه کل امور آزمایشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها مرجع داریم که بیشتر تست‌ها را تایید کردند و تنها ۲ مورد را تذکر دادند و با رفع این موارد در ۲ روز آینده کیت‌های تشخیصی کووید ۱۹ به تولید انبوه خواهد رسید و این یک دستاورد ملی در وزارت دفاع است و شرکت‌های دانش بنیان هم در تولید این کیت‌ها فعالیت می‌کنند ضمن اینکه اکنون از نظر کیت هیچ مشکلی نداریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی