تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3936
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22773
بازدید ماه : 197162
بازدید کل : 1608841
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 15 / 12 / 1398

 ویدئویی که نخستین بار روز دوشنبه و در یوتیوب منتشر شد چگونگی وقوع حادثه  را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو افراد این خانواده در حال بازی و گرفتن سلفی روی دو خط رفت و برگشت ریل راه آهن دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یکی از کودکانی که در محدوده ریل حضور دارد با دیدن قطار فریاد می‌زنند" قطار در حال آمدن است". در این ویدئو مشاهده می‌شود که اعضای این خانواده با دیدن قطار که با سرعتی زیاد هر لحظه به آن‌ها نزدیک می‌شود سراسیمه شده و تلاش می‌کنند تا از روی ریل و مقابل قطار فرار کنند.  

یکی از مسئولان راه آهن محلی پنسیلوانیا با انتشار این ویدئو در کپشنی نوشت: «خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم به قطار‌ها و خطوط راه آهن نزدیک نشوید.»

این ویدئو تنها ۲ روز پس از انتشار تاکنون بیش از ۹۸۰۰۰ بیننده داشته و صد‌ها کامنت دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و آن‌ها با درج کامنت‌هایی به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «هیچ فردی برای هر دلیلی نباید به ریل قطار نزدیک شود. امیدوارم این خانواده از این اتفاق درس گرفته باشند.» کاربر دیگری نوشت: «ویدئو‌های زیادی از این دست ویدئو‌ها منتشر می‌شود، اما افکار عمومی هیچگاه آن درسی را که باید از وقوع چنین حوادثی بگیرند هرگز نمی‌گیرند.»

دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی