فداکاری ستودنی سرپرستار سرطانی در خط مقدم مبارزه با کرونا!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4207
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23044
بازدید ماه : 197433
بازدید کل : 1609112
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 18 / 12 / 1398

از پزشک بازنشسته چینی که با شیوع کرونا برای نجات جان هموطنانش دوباره لباس پزشکی بر تن کرد و در این راه مقدس جانش را از دست داد تا پرستار جوان کشورمان که برای نجات جان هموطنانش از جانش گذشت. اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گوشه‌ای از ایثار و فداکاری یکی دیگر از این پرستاران قهرمان را به تصویر می‌کشد. " ژائو هوآ " که سرپرستار بیمارستان " هانکوئو " در ووهان چین است با وجود آنکه خود ابتلا به بیماری سرطان  است، اما همچنان به هموطنانش خدمت می‌کند. این زن جوان که ساعت‌های طولانی را در این بیمارستان مشغول خدمت رسانی است حدود ۲۰ روز است که به خانه نرفته است. او هر روز صبح و پیش از آنکه همکارانش کار خود را آغاز کنند تجهیزات مخصوص آن‌ها را چک می‌کند تا از خطر ابتلا به کرونا در امان بمانند. سپس به همراه آنها وارد بخشی در بیمارستان که مبتلایان به کرونا بستری هستند می شود.

ژائو که به سرطان تیروئید مبتلا است به تازگی نامه‌ای از مادرش دریافت کرده که در آن از او خواسته تا بیشتر مراقب سلامتی اش باشد. او در این باره می‌گوید: «چون به سرطان تیروئید مبتلا هستم، میزان قدرت سیستم ایمنی بدنم پایین‌تر از حد متوسط است و به همین علت خطر ابتلای من  به کرونا بیشتر است. مادرم برای من بسیار نگران است. من امیدوارم این جنگ با کروناویروس به زودی به پایان برسد و هر کسی به زندگی عادی خود بازگردد.»

دانلود

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی